תיירות

אל על בבשורה מאכזבת: זו הטיסה שתתארך ב-3 שעות

הממריאים לבנגקוק ייאלצו לטוס 11:30 שעות במקום 8:30 שעות כבשגרה, הנתיב הארוך היותר, כפי שהיה בטרם המדינות הערביות עומאן וסעודיה אישרו למטוסים ישראלים להמריא בשטחן. ההסבר בפנים
מערכת ice |  1
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על)
מלחמת חרבות ברזל מאלצת גם את חברות התעופה מישראל בשינויים, ואמש (שני) פורסם בישראל היום כי התקבלה הוראה לשנות את נתיבי הטיסה למזרח הרחוק, זאת מטעמי בטיחות כמובן.
הטסים לתאילנד בימים הקרובים, זכו לקבל הודעה מחברת התעופה בה נכתב כי הם נאלצים להאריך את הטיסה. הממריאים לבנגקוק ייאלצו לטוס 11:30 שעות במקום 8:30 שעות כבשגרה, הנתיב הארוך היותר, כפי שהיה בטרם המדינות הערביות עומאן וסעודיה אישרו למטוסים ישראלים להמריא בשטחן.

מבין המדינות המדוברות, הבעיה הגדולה יותר היא עם עומאן, כאשר היא נקודת היציאה האפשרית היחידה אחרי סעודיה למזרח ובדרך לישראל בחזור, על כן ארקיע שהיא חברת הבת של אל על לא תוכל להשלים את הטיסה המקוצרת.
לעת עתה באל על, בודקים לצד גורמי הביטחון, את כל האפשריות לטיסה וגם ארקיע שעתידה להפעיל טיסות לתאילנד החל מהשבוע, תעשה זאת בנתיב הארוך טרם הסכמי אברהם, אבל עם עצירת ביניים. ארקיע עורכת טיסות חילוץ לעובדים תאילנדים שנמצאים בישראל, כאשר התדלוק יהיה בדרך לשם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטיחות
    אמיר 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל על חברה עם אחריות לעולם לא תסכן את נוסעים לא בבטיחות
    סגור