תיירות

הכאוס בנתב"ג נמשך: גם הטיסה שלכם בסכנה?

שוב עובדי הכבודה החליטו להפסיק את עבודתם, אך לטענת יו"ר ועד העובדים בנתב"ג, פנחס עידן, לא צפויים עיצומים נוספים בחודשים העמוסים ביותר של השנה אוגוסט וספטמבר, בהם כ-100 אלף טסים ביום: "אין כוח אדם, אך מתאמצים ועושים את המקסימום"
מערכת ice | 
מזוודות בשדה תעופה (צילום פלאש 90)
שוב זה קורה לטסים מנתב"ג ולמגיעים לישראל. בפעם השנייה אחרי יום שישי האחרון, כאשר עונת הנסיעות בשיאה, עובדי הכבודה שאחראים להעמסת, הורדת ושינוע המזוודות בתחומי שדה התעופה, המשיכו בעיצומי פתע, שמהווים "שביתה איטלקית" של ממש ושוב בנתב"ג אובדי עצות.
כזכור, ביום שישי האחרון, אלפי נוסעים שנחתו בארץ לא קיבלו את המזוודות שלהם במשך שעות ארוכות ארוכות ואלו שהיו אמורים להמריא בשישי, נתקעו עוד שעות בשדה משלא היה מי שיעמיס את מזוודתיהם אל בטן המטוס.
הנוסעים נאלצו לקחת את החוק לידיים ולסכן את עצמם ובתיעודים שעלו לרשתות נראו עולים למרות הסכנה על המסלול כדי להביא את המזוודות בעצמם כדי לא למצוא את עצמם תקועים בשדה עוד שעות ארוכות.

לטענת יו"ר ועד העובדים בנתב"ג, פנחס עידן, לא צפויים עיצומים נוספים בחודשים העמוסים ביותר של השנה אוגוסט וספטמבר, בהם כ-100 אלף טסים ביום: "אין כוח אדם, אך מתאמצים ועושים את המקסימום" .
 
עוד הוא הוסיף בשיחה עם מאקו: "העובדים בנתב"ג עובדים הרבה פעמים בתנאים של משרה וחצי, במיוחד בימי שישי-שבת, בגלל שיש לא מעט שומרי שבת, ובסופ"ש האחרון לא התארגנו על זה מראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה