תיירות

בלגן ענק בנתב"ג: שביתת פתע של עובדי הכבודה, הטיסות מעוכבות

בשל שביתת הפתע עליה הכריזו עובדי הכבודה, הנוסעים שאמורים להמריא ואלו שנחתו ממתינים בשדה התעופה למזוודות. תגובת ועד העובדים בנתב״ג לא ניתנה בשעה זאת, וכרגע הנוסעים נאלצים לשנות את התכניות שלהם להמשך היום
מערכת ice |  1
ביטולי טיסות
טסים לחו"ל היום (שישי)? כנראה שמצפה לכם הפתעה לא כל כך נעימה בנמל התעופה בן גוריון. לא מעט נוסעים מדווחים כי הם נאלצים להמתין במקום מושבם במטוסים להעמסת המזוודות.
אבל לא רק הממריאים סובלים, מתברר שמהצד השני, גם הנוסעים שנחתו בישראל ממתינים ליד המסועים כדי לקבל את הכבודה שלהם, אך כרגע אין מי שיעמיס אותם למסועי האיסוף.

על פי דיווח של שמעון יעיש בישראל היום, לפי שעה כלל לא ידוע המועד בו תסתיים שביתת הפתע עליה הכריזו עובדי הכבודה ובכלל מה הסיבה שפרצה. תגובת וועד העובדים בנתב״ג לא ניתנה בשעה זאת וכרגע הנוסעים נאלצים לשנות את התכניות שלהם להמשך היום.
ברשות שדות התעופה אישרו את העובדה שקיימים עיכובים של מסירה והעמסת כבודה. כאשר יש גם מטוסים ממתינים על הקרקע לרגע בו תועלה לבטן המטוס הכבודה של הנוסעים, בינתיים לוח הטיסות משתבש.
נוסעים בנתב"ג סיפרו ליעיש: ״אנחנו ממתינים כבר המון זמן ולא ברור מתי זה ייפתר, פשוט לא ייאמן שאנחנו הנוסעים משלמים את המחיר של הבעיות הפנימיות שלהם, זה נורא״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לתבוע אותם שיכאב להם בכיס (ל"ת)
    יצחק אברג'ל 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור