תיירות

עוקץ המזוודות הגדול נחשף: כך לא תיפלו בפח

חברת סמסונייט מזהירה מניסיון הונאה על חשבונה עם פרסומים זדוניים ולטענתה היא אינה עומדת מאחורי הפרסומים הנ"ל. בכירי סמסונייט מספקים כעת לצרכן הישראלי מספר טיפים חשובים לרכישה בטוחה ברשתות החברתיות
מערכת ice |  3
מזוודות בשדה תעופה (צילום פלאש 90)
בימים אלו מופצים ברשתות החברתיות, פרסומים המציעים לרכוש מוצרים ומזוודות של חברת סמסונייט (Samsonite), במחירים אפסיים עד כדי לא הגיוניים. כמובן שפרסומים אלה לא מטעמם המותג הבינלאומי ולא על דעתנו. פרסומים אלו בלתי אמינים ועשויים להוביל לאתרים זדוניים, לגניבות והונאות.
חברת סמסונייט הבינלאומית, בעלת שם המשווקת את מוצריה בישראל באופן בלעדי באמצעות קבוצת רולטיים בע"מ ואינה עומדת מאחורי הפרסומים הנ"ל. בכירי סמסונייט מספקים כעת לצרכן הישראלי מספר טיפים חשובים לרכישה בטוחה ברשתות החברתיות.

אם מחיר המוצר נראה זול יתר על המידה, ייתכן וזו רמאות או הונאה – בדקו זאת, בדקו את הפרטים של מי שמוכר לכם  ודרגת האמינות שלו באתר הקניות. בדקו תגובות וביקורות. אין מתנות חינם. שימו לב שילא ינסו למשוך אתכם באמצעות מבצעי רכישה אטרקטיביים או מפוברקים, או מתנות חינם, ודאו שהאתר ממנו ברצונך לרכוש מוצרים – מאובטח כראוי, תבקשו אחריות על המוצרים שאתם רוכשים.
כמו כן, עדיף לרכוש מותגים אך ורק בנקודות המכירה הרשמיות של המותג – כך תדעו שלא מדובר במותג מזוייף. היו זהירים עם פרטיותכם – אף פעם אל תספקו פרטים אישיים, מספר כרטיס אשראי או פרטים אחרים לאתרים בהם אינכם בטוחים לחלוטין.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בירור
    דליה 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש תמונות שאנשים קיבלו את המזוודה
    סגור
  • 2.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור
  • 1.
    מזוודות "סמסונייט"
    דב גולדברג 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה מזהירה מפני זיוף. אמנם דגם מזוודות זה הינו יוקרתי, אך בשוק קיימים דגמים נוספים שאינם נופלים באיכותם ויוקרתם ממזוודות אלה, במחירים זולים יותר ובאיכות שאינה נופלת ממזוודות "סמסונייט".
    סגור