תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: הטיסות ליעד האהוב לא יבוטלו

בישראל שקלו לבטל בקרוב את הקו שיוצא מנתב"ג לשארם אח שייח ולהפך, אך לפי שעה לא צפוי בסופו של דבר השינוי והטיסות יישארו
מערכת ice | 
טיסות מישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
לפני למעלה משנה, הושק הקו הישיר הראשון אי פעם בין ישראל לשארם א שייח, העיר בדרום האי סיני, מצרים, זאת במטרה להקל על הבאים ממעבר טאבה העמוס, וכמו כן כדי לחמם את היחסים בין המדינות. לאחר שדווח לאחרונה שבישראל שוקלים לבטל בקרוב את הקו, שהפך לפופולארי במיוחד בשנה האחרונה והוציא לא פחות מ-13 טיסות שבועיות מנתב"ג, נראה שדווקא יש תפנית ולא צפוי שינוי.
בשבוע שעבר גורם מדיני סיפר כי בשבוע הבא יתקיים במשרד החוץ דיון פנימי לגבי המשך קיום הטיסות הישירות לדרום סיני. אך כעת בשורה משמחת לטסים לשארם א שייח'. כרגע נראה שהטיסות ליעד לא יופסקו ולעת עתה הטיסות יימשכו כסדרן כרגיל. רק בשבוע שעבר אישרו במשרד החוץ שהם בוחנים את הפסקת הטיסות לשארם ממגוון סיבו, אבל בשלב זה לפחות אין כל שינוי.
בדיון שיתקיים בשבוע הבא ייבחנו ההשלכות המדיניות והביטחוניות של הטיסות לשארם. ביטול של הטיסות עלול להעיד, ככל הנראה, על הקפאה בהמשך הצעדים שנועדו לחמם את היחסים בין המדינות. הפרסום מגיע בתזמון תמוה, וככל הנראה יש חשש ביטחוני ממשי בהפעלת טיסות אלה, שכן רק בחודש שעבר, שר החוץ של ישראל אלי כהן, שוחח עם שר החוץ של מצרים בנוגע להמשך שיתוף הפעולה בין המדינות והגדלת מספר הטיסות בין ישראל לשארם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה