תיירות

זה היעד התיירותי שהפיליפינים רוצים לכבוש

משרד התיירות של הפיליפינים מכוון עצמו להיות יעד אטרקטיבי לתיירות מרפא, ספא ונופש ביבשת אסיה ובעולם בכלל. במשרד חתמו על הסכם עם Agora Group לצורך כך
מערכת ice | 
הפיליפינים (צילום Uri Magnus)
הקורונה כבר מאחורינו ומשרד התיירות של הפיליפינים נותן השנה דגש רב לקידום הפיליפינים כיעד אטרקטיבי לתיירות מרפא, ספא ונופש ביבשת אסיה ובעולם בכלל. לצורך כך נחתם בימים אלה הסכם עם Agora Group מדובאי שהינה קבוצה עולמית מובילה בתחומים של בריאות, נופש ותיירות רפואית. 
שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, ציינה כי "המטרה היא לחשוף את הפיליפינים כיעד מוביל בעולם לתיירות מרפא, ספא ונופש. משום שבפיליפינים מתקיימים התנאים והמשאבים הטבעיים לתיירות מרפא ונופש. יש לנו את המתקנים המתאימים, את האנשים הנכונים ואת תמיכת הממשלה". 
כמו כן, הפיליפינים ממשיכה לקטוף פרסים עולמיים בשנת 2023: לאחרונה הוכתרה ארץ האיים ביריד הצליל הגדול מסוגו ביבשת אסיה (DRT), כיעד הצלילה המוביל בעולם. הפיליפינים גברה על האיים המלדיביים, מלזיה, אינדונזיה ויפן. נוסף על כך, האי בוהול נבחר לאחרונה על ידי מדריך Rough Guide במקום השלישי בעולם מבין 23 היעדים הכי נחשקים בשנת 2023. 
הפיליפינים מורכבת מ-7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק וחופים לגלישת גלים מהטובים בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה