תיירות

למלון הזה יש מתקן חדש בעירום בלבד שמכונה "הגיהינום"

מלון בוטיק בהרי איטליה חונך ספא חדש שמפר את כוח המשיכה ודורש מהאורחים שלו להיכנס בעירום בלבד - בדקנו לכם כמה תעלה חופשה חורפית במלון
מערכת ice | 
מלון הוברטוס (צילום אינסטגרם)

אף שנדמה כי החורף מתעכב מעט השנה, באירופה הוא כבר מכה בחוזקה ובדיוק לקראת החגים הנוצריים וההנחות של נובמבר תיירים רבים מהארץ מבקשים לטוס וליהנות מחופשה חורפית ונעימה בחו"ל. אז בדיוק בשביל זה מצאנו לכם את המלון המושלם עבור חופשה אירופאית, חורפית ובלתי רגילה. 
 

המלון בחבל הדולומיטים באיטליה, בשם "הוברטוס" חנך בשנת 2016 בריכה חיצונית ומיוחדת במינה, אשר תלויה בין שמיים וארץ בשם "הגיהינום". כעת, המלון חונך עיצוב אדריכלי חדש ומיוחד אף יותר והוא ספא בשם "הכפר ההפוך" שגם הוא תלוי בין שמיים וארץ. המבנה המיוחד נדמה במחוץ בתור בקתה עליונה ותחתונה, שלכאורה מתנגדת לכוח המשיכה. 
בפועל מדובר בעיצוב אדריכלי מדהים למדיי שמשלב בין סגנון עיצוב כפרי ומסורתי לבין קדמה מודרנית חסרת תקדים. מרכז הספא החדש נמצא במתחם המלון אך באופן נפרד מאזור הלינה והאוכל. המתחם החדש כולל סאונות, מקלחות, ג'קוזי, חדרי טיפולים ועוד. האלמנט הייחודי ביותר בספא הוא שהמפלס העליון מכונה "גן עדן" והתחתון מכונה "גיהינום" ואליו ניתן להיכנס רק בעירום.
למרבה המפתיע מדובר במלון משפחתי שמציע פתרונות חופשה לכלל סוגי החופשות, גם בקיץ וגם בחורף. עם זאת, לאחר בדיקה מהירה של מחירים מצאנו שהאתר של המלון לא ממהר להציג את טווח המחירים ויש לשלוח בקשה מיוחדת כדיי לקבל הצעת מחיר. בבדיקה באתר "בוקינג" ניתן לראות שכבר אין חדרים פנויים דרך האתר עד למרץ וגם אז הלינה היא עם מינימום של 7 לילות ובמחיר ממוצע של 11 אלף שקלים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה