תיירות

הדי ג'יי המפורסם מזמין אתכם ללילה בארון הנעליים שלו

די ג'יי חאלד פרסם באתר Airbnb הצעה מיוחדות במינה. תמורת 11 דולר בלבד תוכלו ללון לילה אחד בארון הנעליים המיוחד שלו ולזכות בשלל פינוקים
מערכת ice | 
חדר הנעליים (צילום Airbnb)
די ג'יי חאלד פותח את ביתו, יותר נכון את חדר הנעליים שבביתו. המוזיקאי מזמין את מעריציו לשהות לילה אחד בחדר הנעליים בביתו אשר במיאמי וכל זה בעלות של 11 דולר בלבד. פרט ללינה הוא מציע עוד שלל מתנות ופינוקים.
נכון לעכשיו, מדובר על שני לילות בלבד בחמישה ובשישה בדצמבר ובכל פעם זוג יכול להירשם דרך אתר Airbnb. מי שיהיה בר המזל להגיע לחוויה יזכה לזוג נעלי We The Best Air Jordan 5s, מכתב "ברוכים הבאים" מדי ג'יי חאלד עצמו, שינה לצד מאות זוגות נעליים כולל זוגות נדירים ויקרים כמו  Jordan 3 "Grateful" ונעלי Jordan 8 "Oregon Pes".

חשבתם שזה הכול? המעריצים יוכלו להתפנק בבריכה הנמצאת במתחם, ותהיה להם הזדמנות להגיע למסעדתו של חאלד הנמצאת במיאמי ועוד פינוקים רבים.
"סניקרס הן חלק מהותי מתרבות ההיפ הופ ואיסוף שלהם הוא יצירת אמנות בדיוק כמו יצירת מוזיקה", אמר די ג'יי חאלד בהצהרה. "אנחנו מביאים את אותה תשוקה ואנרגיה לאוסף הנעליים כמו שאנחנו עושים בסטודיו. זו הסיבה שאנחנו נרגשים לחלוק את ממלכת הסניקרס שלנו עם מעריצים ולתת להם הזדמנות ללכת בנעליים שלנו, תרתי משמע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה