תיירות

דיסני וורלד מייקרת מחירים: כמה תעלה הכניסה עכשיו?

דיסני וורלד יעלה את מחירי הכרטיסים לממלכת הקסם עד ל-189 דולר לכניסה לעומת 124 דולר עד כה. נכון לעכשיו, המחיר הנמוך ביותר עבור כרטיס ליום אחד לכל אחד מארבעת פארקי השעשועים של אורלנדו הוא 109 דולר
מערכת ice | 
דיסני (צילום unsplash)
דיסני וורלד מתכוונת להעלות את מחירי הכרטיסים לארבעת הפארקים שלה בחודש הבא - כאשר עלות הכניסה לממלכת הקסם צפויה להכפיל את עצמה כמעט לקראת החגים ולעמוד על סכום חדש של 189 דולר.
נכון לעכשיו, המחיר הנמוך ביותר עבור כרטיס ליום אחד לכל אחד מארבעת פארקי השעשועים של אורלנדו הוא 109 דולר. אבל כעת, המחירים של ממלכת הקסם יתחילו ב-124 דולר ויזנקו ל-189 דולר בהתאם לתאריך ולביקוש. הכרטיסים יעלו קרוב יותר לנקודת המחיר של 189 דולר במיוחד במהלך השבוע של חג המולד עד ראש השנה, אמרו בדיסני. עם זאת, יותר מ-99% מהכרטיסים לפארק אחד ליום אחד יהיו מתחת ל-189 דולר.

"פארק ממלכת הקסם יתומחר כמו בפארקי השעשועים האחרים שלנו או מעליהם בגלל הביקוש המדהים מכיוון שהוא נותר פארק השעשועים המתוייר ביותר בעולם", אמר דיסני בהצהרה. אולפני הוליווד של דיסני יעלו 124 עד 179 דולר. ממלכת החיות של דיסני יהיה הפארק היחיד שישמור על טווח המחירים הנוכחי שלו בין 109 ל-159 דולר.
עליות המחירים בדיסני וורלד עוקבות אחרי סבב של עליות חדשות בדיסנילנד באנהיים, קליפורניה. ה-Incredi-Pass יעלה ל-$1,399 מ-$1,299 וה-Sorcerer Pass יעלה ל-$969 מ-$899. בינתיים, ה-Pirate Pass יעלה 749 דולר, עלייה מ-699 דולר, בעוד שמחירי ה-Pixie Pass נותרו על 399 דולר.
למרות שיא המכירות השנתיות, דיסני החמיצה את הערכות וול סטריט לגבי הרווחים הרבעוניים ביום שלישי, כאשר ענקית הבידור צברה הפסדים נוספים מהדחיפה שלה לסטרימינג של וידאו. מניות החברה ירדו ביותר מ-13% ביום רביעי בעקבות תוצאותיה וצ'אפק הודיעה על פיטורים והקפאת עובדים בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה