תיירות

בעסקה של עשרות מיליוני שקלים: משקיע חדש לאיסתא

הצפת ערך באיסתא ליינס הציבורית: חתמה על מזכר הבנות עם משקיע בינלאומי להשקעה בהיקף של 50-80 מיליון שקלים בחברת הבת "איסתא נכסים" לפי שווי של 1.57 מיליארד ש"ח לפני הכסף
מערכת ice | 
ניר בן דוד (צילום יח"צ)
איסתא נכסים מקיימת מגעים עם מספר משקיעים נוספים, להם קשרים עסקיים עם החברה, לשם צירופם לעסקה, תוך הבאת סכום ההשקעה הכולל לעד כ-100 מיליון שקלים עסקי התיירות של איסתא ליינס זוכים השנה לתנופה משמעותית, לאחר החזרה לפעילות התיירות מאמצע-סוף הרבעון הראשון של 2022.
איסתא ליינס, חברת התיירות הגדולה בישראל ובעלת פעילות נדל"ן ענפה וצומחת בתחומי התעשייה ולוגיסטיקה, מגורים, מלונאות, מרכזים מסחריים שכונתיים ומשרדים, מודיעה כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב עם משקיע בינלאומי מצפון אמריקה להשקעה בחברת הבת "איסתא נכסים" (מוחזקת בכ-90%) בהיקף של בין 50-80 מיליון שקלים לפי שווי של כ-1.57 מיליארד שקלים, לפני הכסף. ההשקעה בחברה מיועדת להמשך הפיתוח העסקי של איסתא נכסים, הרחבת מקורות המימון והקטנת הוצאות המימון של החברה.
איסתא נכסים מקיימת מגעים עם מספר משקיעים נוספים, להם קשרים עסקיים עם החברה, לשם צירופם לעסקה, תוך הבאת סכום ההשקעה הכולל לעד כ-100 מיליון שקלים.
במגזר התיירות, הפעילות העסקית של איסתא ליינס זוכה השנה לתנופה משמעותית, לאחר החזרה לפעילות התיירות מאמצע-סוף הרבעון הראשון של  שנת 2022. איסתא ליינס ביצעה התאמות של הפעילות, המיקוד וכוח האדם, והיא מכוונת להגיע לרווחיות טובה בתחום התיירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה