תיירות

זה המלון שיגשים לכם את הפנטזיות

מתחם סקס פומבי, אזורי עירום ומסיבות קצף הם חלק קטן מהדברים שתמצאו במלון חדש במקסיקו שהוקם כדי לממש את הפנטזיות המיניות של האורחים

מערכת ice | 
Desire Resort Mexico (צילום אינסטגרם)
בקרוב הילדים יחזרו למסגרות החינוכיות והשגרה תחזור לחיינו. זאת הזדמנות טובה לחזור ולהשקיע בזוגיות שאולי הפכה להיות מובנת מאליה ואיבדה מקיסמה. אם גם חיי המין שלכם בשקיעה, תוכלו לעורר אותם בחופשה סקסית ומושחתת במיוחד. בשביל זה תצטרכו כרטיס טיסה למקסיקו וראש פתוח ופרוע במיוחד. מלון Desire resort שמיועד למבוגרים בלבד וממוקם בריביירה מאיה שבמקסיקו, מבטיח לנופשים אפשרות להגשים את הפנטזיות המיניות הכי כמוסות שלהם ולהעיר את כל החושים הרדומים.
 


חוץ מרמה גבוהה של אירוח, חופים, נופים מרהיבים ומסעדות טובות, תמצאו במלון חדרי סקס שבהם תוכלו לחבור לזוגות אחרים, מתחם סקס חופשי ופומבי, אזורי עירום, וחדרים ייעודיי למשחקי מין. צוות הבידור במלון לא ירקיד אתכם עם שירי אגדודו אלא יזמין אתכם למסיבות בריכה נועזות, עם או בלי תחפושות, למסיבות קצף ומופעי ריקוד על עמוד.

לילה במלון הסקסי בעונה החמה, תרתי משמע, יעלה לכם כ-560 דולר בחדר גן דלוקס ו-621 דולר בחדר הצופה לאוקיינוס. הקונספט של הכל כלול, שאהוב כל כך על ישראלים, מקבל פה משמעות קצת שונה. באתר האינטרנט של מלון הקונספט הייחודי כתוב שבגדים הם רק אופציה, ושם המשחק בחופשה הוא פיתוי, אירוטיות והנאה. תתענגו על חווית התשוקה שבה המטרה היחידה היא להגשים פנטזיות ולעורר את החושים. תתמסרו לתשוקה במתחם לזוגות בלבד מכבד ואינטימי, כך כתוב באתר.
 


 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה