תיירות
רמי לוי ישלם ביוקר: לקוחות ישראייר יקבלו כסף - וזו הסיבה
תביעה ייצוגית שהוגשה נגד חברת התעופה ישראייר הביאה להחלטה בבית המשפט לפיה החברה שבבעלות רמי לוי תידרש להשיב כסף ללקוחות. כל הפרטים

פרסום ראשון: ישראייר תשיב כסף לכל מי שביטל עסקה לפי חוק הגנת הצרכן בשבע השנים האחרונות, כך קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב.
בשנת 2017 הוגשה תביעה ייצוגית נגד חברת ישראייר על ידי נגה שרון בטענה כי ישראייר לא השיבה את כספם לאחר שביטלו את העסקה לפי חוק הגנת הצרכן.
בחודש האחרון קבע בית המשפט כי ישראייר תשיב לכל אחד מחברי הקבוצה המיוצגת את המחיר ששילמו לה עבור עסקה שביטלו בניכוי דמי הביטול, ובתוספת ריבית והפרשי הצמדה כחוק שיחושבו החל מתום 14 ימים לאחר מועד מתן הודעת הביטול ועד למועד התשלום בפועל.
על מנת לאתר את כל מי שזכאי לכך נדרשה ישראייר לבצע פרסום באתר האינטרנט שלה, וכן בעמודי החברה בפייסבוק ובאינסטגרם.
בנוסף לכך נדרשה ישראייר לבצע פניות אישיות במייל או בווטסאפ ואם לא ניתן לבצע פניות בווטסאפ תבוצע פניה ב הודעות אס.אמ.אס, אל כל המזמינים במסגרת פרויקט RBG בין השנים 2015-2018 שפרטיהם בידי ישראייר לא יאוחר מ45- ימים לאחר קבלת פסק הדין.
על מי שרואה עצמו זכאי לפנות לישראייר עד ספטמבר 2025 על מנת לקבל את ההחזר הכספי.
עוד ב-
יצוין כי גם בחודש שעבר הוגשה תביעה ייצוגית נגד חברת התעופה ישראייר, בטענה למדיניות שיטתית של עיכובים בהחזרי כספים ללקוחות שביטלו את טיסותיהם כדין. ייתכן שפסק הדין שניתן עתה, מייתר את העתירה החדשה לאור העובדה כי ישראייר נדרשת להשיב את הכסף לכל הלקוחות הזכאים משבע השנים האחרונות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה