תיירות

אירועים חריגים בריינאייר: מדוע תובעת נוסע ב-56 אלף שקל?

ריינאייר במרכז שתי תקריות נגד נוסע שהתנהגותו שיבשה טיסה ועיכוב בנחיתה בגרמניה בעקבות החמצת עוצר בחצות ב-69 שניות בלבד, מה שהוביל לביקורת על ניהול הזמן של החברה
מערכת ice | 
ריינאייר (צילום shutterstock)
ריינאייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, מעורבת בשני אירועים שונים שמעוררים עניין רב. באירוע הראשון, החברה הודיעה על תביעה חריגה נגד נוסע שהתנהגותו הובילה לשיבוש משמעותי בטיסה מדבלין ללנזרוטה באפריל 2024.
לטענת ריינאייר, התנהגות הנוסע הייתה כה חמורה עד שאילצה את הטייסים להסיט את הטיסה לנמל התעופה פורטו שבפורטוגל. האירוע גרם לעיכוב של 14 שעות ל-160 נוסעים ולעלויות גבוהות לחברה, כולל לינה לנוסעים. ראיינאייר דורשת פיצוי של 15,000 אירו (56 אלף שקל) ומבהירה כי הצעד נועד להתריע נוסעים עתידיים מהתנהגות דומה.
באירוע נוסף, טיסה של ראיינאייר מגראן קנריה לברלין התעכבה ונאלצה לנחות בנמל התעופה הנובר, לאחר שהחמיצה את עוצר הלילה המחמיר של ברלין ב-69 שניות בלבד. העיכוב נגרם בשל הגעה מאוחרת של המטוס, שהובילה ליציאה מאוחרת מדי ליעד. הנוסעים נאלצו לנסוע שלוש שעות באוטובוסים לברלין, אירוע שעורר ביקורת על ניהול הזמן של החברה.

ריינאייר עומדת בפני ביקורת על לוחות הזמנים הצפופים שלה, אך התקריות גם מעלות שאלות על קשיחות הנהלים בנמלי תעופה, במיוחד במצבים קרובים כל כך לעמידה בדרישות. שתי התקריות משקפות את האתגרים שעומדים בפני חברת לואו-קוסט גדולה, הפועלת בתנאים מורכבים ותחת נהלים מחמירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה