תיירות

אל על במהלך מפתיע: ההטבה המיוחדת לחברי היוקרה

היא מושמצת ללא הרף על מחירים יקרים, ורק לאחרונה פרסמנו את תלונתם של חברי מועדון היוקרה שטענו כי החברה "לא סופרת אותם", אבל הפעם אל על מפתיעה את חברי מועדון היוקרה ומציעה להם שירות VIP בחו"ל. הכול על ההטבה היוקרתית
מערכת ice | 
ביקורת גבולות בבריטניה (צילום shutterstock)
חברת אל על חוטפת רבות על המחירים היקרים, על היעדר זמינות המושבים, על קושי לתפוס את המוקד ועוד. למרות זאת, הופתעו השבוע חברי היוקרה במועדון הנוסע המתמיד של אל על להתעדכן על כי החברה הרחיבה את ה-Fast Track  - שירות הבטחון ומעבר הגבולות הניתן על ידי שדה התעופה, ללקוחות היוקרה של אל על, זהב, פלטינום וטופ פלטינום.
את שירות המעבר המהיר יוכלו לקוחות היוקרה לקבל במספר נמלי תעופה בעולם: בנגקוק, טוקיו, לונדון (היתרו), פריז, מדריד, ליסבון, ג'נבה, ברלין, ברצלונה, ציריך, אמסטרדם, פראג, מוסקבה, וינה, ונציה ואתונה.
בחלק מנמלי התעופה יינתן השירות אך ורק בדלפקי מעבר הגבולות ולא בביטחון, ובחלק מנמלי התעופה אף לא יעניקו את ההטבה לאף נלווה שנוסע עם חבר היוקרה.
באל על ציינו כי "על מנת ליהנות מהשירות יש לגשת לשירות Fast Track עם הגעתכם לביטחון בשדה התעופה ו/או דלפקי ההגירה ולהציג את כרטיס העלייה למטוס עליו מצוין המעמד שלכם".

המדובר בשירות המוענק לחברי יוקרה במועדוני תעופה שונים כמו גם מועדוני יוקרה אחרים בחברות האשראי וכדומה. עתה, יוכלו לקוחות היוקרה של אל על לעבור מהר יותר בחלק מנמלי התעופה הסואנים בעולם.
עם זאת, יוזכר שרק בשבוע שעבר הבאנו את תלונתם של לקוחות מועדוני היוקרה של אל על שהלינו על כך שהחברה לא סופרת את לקוחותיה הנאמנים.
"אל על היא כיום סוג של מונופול על קווים רווחיים רבים ובהם ארה"ב ועוד מדינות, והתחושה היא שהם מנצלים את המצב גם לצורך גביית מחירים גבוהים בהרבה מהרגיל וגם לא מעניקה שירות איכותי ללקוחותיה, ובהם לקוחות טופ פלטינה ושאר הלקוחות הנאמנים". אמר לICE אחד מלקוחות מועדון היוקרה ומוסיף "הם לא מבינים שבסוף, ברגע שהמלחמה תיגמר והחברות הזרות ישובו בגדול ואז הם יחטפו את הכאפה כשהם יגלו שהרבה לקוחות נטשו אותם כי הם לא השכילו לשמר אותם".
תגובת מועדון הנוסע המתמיד של אל על כפי שנמסרה אז על הפרסום לICE: "מועדון הנוסע המתמיד של אל על חווה בשנה האחרונה צמיחה משמעותית במספר הלקוחות, כתוצאה משיפור בהצעת הערך שלנו והודות לאמון הרב של הלקוחות. כחלק מתמיכתנו בלקוחות בתקופת המלחמה, הארכנו את תוקף המעמדות ואנו ממשיכים להאריך עבור משרתי מילואים פעילים.
במיוחד בתקופה מאתגרת זו, אל על מתמודדת עם עומסים המשפיעים לעיתים על חווית השירות של לקוחות היוקרה, לצד זאת החברה זכתה בפרס אפקס היוקרתי על מצוינות בחוויית הטיסה. אנו פועלים להתאמת ספי המעמדות במסגרת שינויים שיכנסו לתוקף ב-1 באפריל 2025 כדי לשמור על חוויית שירות מיטבית. נמשיך לפעול לשיפור השירות וההטבות כדי להבטיח חוויית טיסה יוצאת דופן לכל חברי המועדון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה