כסף וצרכנות

נוסעי היוקרה תוקפים: "אל על לא סופרת את לקוחותיה"

נוסעים במועדון היוקרה של אל על חשים שהחברה שינתה את יחסם אליהם ואין כבר שום אינסנטיב להיות דווקא חבר מועדון יוקרה ולטוס עם אל על. "ברגע שהמלחמה תגמר הם יחטפו את הכאפה". על מה זועמים הלקוחות ומה אומרים באל על בתגובה?
מערכת ice |  21
אל-על (צילום דוברות אל-על, shutterstock)
חברת אל על הציגה שיאי הכנסות ורווחים אולם בקרב לקוחות ובהם גם לקוחות מועדוני היוקרה של החברה, יש מי שטוען שאל על "קופצת מעל הפופיק" ולא סופרת את לקוחותיה הנאמנים.
"אל על היא כיום סוג של מונופול על קווים רווחיים רבים ובהם ארה"ב ועוד מדינות, והתחושה היא שהם מנצלים את המצב גם לצורך גביית מחירים גבוהים בהרבה מהרגיל וגם לא מעניקה שירות איכותי ללקוחותיה, ובהם לקוחות טופ פלטינה ושאר הלקוחות הנאמנים". אומר לICE אחד מלקוחות מועדון היוקרה ומוסיף "הם לא מבינים שבסוף, ברגע שהמלחמה תיגמר והחברות הזרות ישובו בגדול ואז הם יחטפו את הכאפה כשהם יגלו שהרבה לקוחות נטשו אותם כי הם לא השכילו לשמר אותם". 
התכתבות של נציג אל על עם לקוח טופ פלטינה - מעמד היוקרה הגבוה ביותר של החברה, הגיעה לידי אתר ICE ודרכה אפשר אולי להבין את הסיפור כולו. "בתקופה זו הטיסות מלאות ואכלוסיית נוסעי הטופ גדלה משמעותית אי לכך ייתכן וקשה יותר לתת את מידת תשומת הלב לנוסעי הטופ כפי שהיה בעבר" כתבו מאל על בתגובה לתרעומת שהביע הנוסע שמרבה לטוס עם החברה. 
"חברה פשוט בדיחה" הגיב על כך חבר נוסף במועדון "יש לנו עכשיו הרבה לקוחות טופ, הם גם טסים, אז אנחנו מפסיקים להתייחס אליהם יפה כי קשה לנו עם הכמות הגדולה הזאת של לקוחות טופ" כתב בסרקזם הנוסע. 
תגובת מועדון הנוסע המתמיד של אל על כפי שנמסרה לICE: "מועדון הנוסע המתמיד של אל על חווה בשנה האחרונה צמיחה משמעותית במספר הלקוחות, כתוצאה משיפור בהצעת הערך שלנו והודות לאמון הרב של הלקוחות. כחלק מתמיכתנו בלקוחות בתקופת המלחמה, הארכנו את תוקף המעמדות ואנו ממשיכים להאריך עבור משרתי מילואים פעילים. 

במיוחד בתקופה מאתגרת זו, אל על מתמודדת עם עומסים המשפיעים לעיתים על חווית השירות של לקוחות היוקרה, לצד זאת החברה זכתה בפרס אפקס היוקרתי על מצוינות בחוויית הטיסה. אנו פועלים להתאמת ספי המעמדות במסגרת שינויים שיכנסו לתוקף ב-1 באפריל 2025 כדי לשמור על חוויית שירות מיטבית. נמשיך לפעול לשיפור השירות וההטבות כדי להבטיח חוויית טיסה יוצאת דופן לכל חברי המועדון".
תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    ממש מאכזבים ולא הוגנים
    גיל לקוח פלטיניום 01/2025/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם הלכו ושינו אחורה. יש כאן הטעיית צרכנים
    סגור
  • 19.
    אפשר להגיע ליעד גם בלי אל על
    אלטרנטיבה 12/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. בחינם לא אטוס איתם! ב. מה הבעיה לטוס עם עוד קונקיישן דרך האב כזה או אחר (דובאי למשל) ואז לפתח נוסע מתמיד בחברות זרות שהשירות והצי מטוסים שלהם עולה באלפי מונים על החברה הפח הזאת. ג. שירות מעולם לא היה ולא יהיה טוב אצלנו הישראלים כי אנחנו עם כזה שלא יודע לדרוש שירות! ולהצביע ברגליים...ואני מדבר בכל תחום! תעופה, תחבורה, שירות ממשרדי ממשלה, חברות שירות, מסעדנות... אנחנו הישראלים אלופים בלא להידפק בחול אבל בארץ בכיף ועוד נוסיף קצת ווזלין...
    סגור
  • 18.
    לקוח יוקרה
    איל 12/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שיש וצריכה להיות ביקורת, אבל חייב להגיד שבתור לקוח פלטינום, לא הרגשתי שום ירידה בשרות. הלאונג בבן גוריון אכן היה בתקופה מסויימת מפוצץ, ולכן הפנו חלק ללאונג' נוסף. מכיר באופן אישי הטסה של חייל מילואים בחינם ממיאמי לארץ לטובת לווית חייל אחר. לגבי מימוש הנקודות- קצת מחשבה ותיכנון מראש, ואין שום בעיה.
    סגור
  • 17.
    גנבים
    עדי 12/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיסה לברלין במחלקה ראשונה 2 כרטיסים 3890 דולר
    סגור
  • 16.
    חברה פח אשפה עם הטבות שלא ניתן לממש
    חבא פלטינה 12/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נותנים הטבות על בסיס מקום פנוי שלא ניתן לממש כי אף פעם אין מקום פנוי. הטרקלין מפוצץ עד אפס מקום והיחס ללקוחות מבזה. האוכל במטוס זוועה גם במחלקת עסקים. חברה איומה ששורדת רק בזכות המלחמה ומענקים ממשלתיים.
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    קומבינה
    שלום טובול 12/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונה כרטיס אל על מבטומי מגלה מטוס אחר דילים אחרים אין אבטחה הכול מכור
    סגור
  • 14.
    אני טופ ואין לי שום טענות
    טופ 12/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי כשהמטוס מלא - גם אם אשלם מיליון דולר וחבר שני 2 מיליון אין להם זכות להוריד אנשים שהזמינו בזול מזמן אז תפסיקו להתבכיין
    סגור
  • 13.
    כתבה משקפת את המציאות
    ירון 12/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כלקוח יוקרה החברה מתייחסת בזלזול ללקוחות המתמידים אבל בשעה טובה פסקה הלחימה וחברות זרות חוזרים אט אט לשגרה ואל על תשאר מאחור חבל שכך ריסקו את החברה
    סגור
  • 12.
    חברה פחחח שמנצלת את לקוחותיה
    מנשה פ״ת 12/2024/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וכל זאת בחסות ממשלת ישראל שדואגות שהחברה תרוויח הגיע הזמן לתביעה ייצוגית וחקירה מעמיקה של הרשות לצרכנות כולל תביעה ייצוגית נגד החברה
    סגור
  • 11.
    לא רק במחלקות יוקרה
    בתיה 12/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בטיסה ליעדים שונים באירופה במחלקה רגילה, לא יוקרה, הדיילות עוברות מחלקות מים ולחמניה עלובה ונעלמות בשאר הטיסה. עדף שלא יחלקו אוכל בכלל. מה הקשר בין כמות הנוסעים לזלזול בנוסעים?
    סגור
  • 10.
    חזירים סופם לשחיטה
    שי שטרן 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה וחרפה למועדון הלקוחות של אלעל אתם מחפשים לחסוך על מועדון נאמן שטס רק איתכם המלחמה תיגמר אוטוטו ומה אז .....
    סגור
  • 9.
    אלעל זה לא חברה,זה גזלנים (ל"ת)
    תותי1 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    לא לדאוג
    דוד 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נבוא אתכם חשבון כאשר הערות יחזרו. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת, למה לא לנצל פרומיל מהרווח לשירות לקוחות? ככה אולי תצליחו לשמר חלק מהנוסעים.
    סגור
  • 7.
    הנוסע המתמיד
    יגאל מנגדי 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגבול להיות חזירים שמרווחים מיליונים..לבין רווח הגון דק מאוד..פשוט לא סופרים אותנו עכשיו
    סגור
  • 6.
    חברה פח ואני חבר במועדון הנוסע המתמיד (ל"ת)
    Rom 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    זה לנגמר רק בזה
    יעקב 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם "העמך", נשים בהריון , משפחות עם תינוקות נאלצים לעמוד בתור כמו כולם. אין רגשות? אי אפשר לסיע? ברור שאל על תחטוף עם חזרת החברות הגדולות. כרגע לא נראה מתי יחזרו. העיקר שאל על עולים עם בלון מלא אויר חם. סופו שיתפוצץ.
    סגור
  • די לשקר
    ד 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם יש משהו שאי אפשר להגיד, זה שהם לא מתייחסים לנוסעים נעזרים. תמיד מהצק אין ועד למושב בטיסה קיבלנו יחס הכי טוב שאפשר. באם רשמת שהזמנת כרטיס שאתה נוסע שזקוק לעזרה? האם ביקשת במעמד הצ'ק אין?
    סגור
  • 4.
    בושה
    רונקו 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שבוע שעבר טסנו עם אלעל במחלקת עסקים. פשוט בושה. אין שירות. אין יחס. כסאות שבורים ועוד… זלזול בלקוחות
    סגור
  • 3.
    אל על
    Moses 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מזמן לא לא סופרים אף אחד רק כסף הם סופרים.. חחחחח
    סגור
  • 2.
    אני גם מחכה
    Bono 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני גם מחכה ששאר החברות יחזרו לארץ ואז אני בורח מאל על
    סגור
  • 1.
    כאפה
    תומר 12/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממי? ימשיכו לגלגל עשרות מיליונים...
    סגור