כסף וצרכנות
נוסעי היוקרה תוקפים: "אל על לא סופרת את לקוחותיה"
נוסעים במועדון היוקרה של אל על חשים שהחברה שינתה את יחסם אליהם ואין כבר שום אינסנטיב להיות דווקא חבר מועדון יוקרה ולטוס עם אל על. "ברגע שהמלחמה תגמר הם יחטפו את הכאפה". על מה זועמים הלקוחות ומה אומרים באל על בתגובה?
חברת אל על הציגה שיאי הכנסות ורווחים אולם בקרב לקוחות ובהם גם לקוחות מועדוני היוקרה של החברה, יש מי שטוען שאל על "קופצת מעל הפופיק" ולא סופרת את לקוחותיה הנאמנים.
"אל על היא כיום סוג של מונופול על קווים רווחיים רבים ובהם ארה"ב ועוד מדינות, והתחושה היא שהם מנצלים את המצב גם לצורך גביית מחירים גבוהים בהרבה מהרגיל וגם לא מעניקה שירות איכותי ללקוחותיה, ובהם לקוחות טופ פלטינה ושאר הלקוחות הנאמנים". אומר לICE אחד מלקוחות מועדון היוקרה ומוסיף "הם לא מבינים שבסוף, ברגע שהמלחמה תיגמר והחברות הזרות ישובו בגדול ואז הם יחטפו את הכאפה כשהם יגלו שהרבה לקוחות נטשו אותם כי הם לא השכילו לשמר אותם".
התכתבות של נציג אל על עם לקוח טופ פלטינה - מעמד היוקרה הגבוה ביותר של החברה, הגיעה לידי אתר ICE ודרכה אפשר אולי להבין את הסיפור כולו. "בתקופה זו הטיסות מלאות ואכלוסיית נוסעי הטופ גדלה משמעותית אי לכך ייתכן וקשה יותר לתת את מידת תשומת הלב לנוסעי הטופ כפי שהיה בעבר" כתבו מאל על בתגובה לתרעומת שהביע הנוסע שמרבה לטוס עם החברה.
"חברה פשוט בדיחה" הגיב על כך חבר נוסף במועדון "יש לנו עכשיו הרבה לקוחות טופ, הם גם טסים, אז אנחנו מפסיקים להתייחס אליהם יפה כי קשה לנו עם הכמות הגדולה הזאת של לקוחות טופ" כתב בסרקזם הנוסע.
תגובת מועדון הנוסע המתמיד של אל על כפי שנמסרה לICE: "מועדון הנוסע המתמיד של אל על חווה בשנה האחרונה צמיחה משמעותית במספר הלקוחות, כתוצאה משיפור בהצעת הערך שלנו והודות לאמון הרב של הלקוחות. כחלק מתמיכתנו בלקוחות בתקופת המלחמה, הארכנו את תוקף המעמדות ואנו ממשיכים להאריך עבור משרתי מילואים פעילים.
עוד ב-
במיוחד בתקופה מאתגרת זו, אל על מתמודדת עם עומסים המשפיעים לעיתים על חווית השירות של לקוחות היוקרה, לצד זאת החברה זכתה בפרס אפקס היוקרתי על מצוינות בחוויית הטיסה. אנו פועלים להתאמת ספי המעמדות במסגרת שינויים שיכנסו לתוקף ב-1 באפריל 2025 כדי לשמור על חוויית שירות מיטבית. נמשיך לפעול לשיפור השירות וההטבות כדי להבטיח חוויית טיסה יוצאת דופן לכל חברי המועדון".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(21):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
20.ממש מאכזבים ולא הוגניםגיל לקוח פלטיניום 01/2025/15הגב לתגובה זו0 0הם הלכו ושינו אחורה. יש כאן הטעיית צרכניםסגור
-
19.אפשר להגיע ליעד גם בלי אל עלאלטרנטיבה 12/2024/07הגב לתגובה זו0 0א. בחינם לא אטוס איתם! ב. מה הבעיה לטוס עם עוד קונקיישן דרך האב כזה או אחר (דובאי למשל) ואז לפתח נוסע מתמיד בחברות זרות שהשירות והצי מטוסים שלהם עולה באלפי מונים על החברה הפח הזאת. ג. שירות מעולם לא היה ולא יהיה טוב אצלנו הישראלים כי אנחנו עם כזה שלא יודע לדרוש שירות! ולהצביע ברגליים...ואני מדבר בכל תחום! תעופה, תחבורה, שירות ממשרדי ממשלה, חברות שירות, מסעדנות... אנחנו הישראלים אלופים בלא להידפק בחול אבל בארץ בכיף ועוד נוסיף קצת ווזלין...סגור
-
18.לקוח יוקרהאיל 12/2024/07הגב לתגובה זו0 0אין ספק שיש וצריכה להיות ביקורת, אבל חייב להגיד שבתור לקוח פלטינום, לא הרגשתי שום ירידה בשרות. הלאונג בבן גוריון אכן היה בתקופה מסויימת מפוצץ, ולכן הפנו חלק ללאונג' נוסף. מכיר באופן אישי הטסה של חייל מילואים בחינם ממיאמי לארץ לטובת לווית חייל אחר. לגבי מימוש הנקודות- קצת מחשבה ותיכנון מראש, ואין שום בעיה.סגור
-
17.גנביםעדי 12/2024/05הגב לתגובה זו0 0טיסה לברלין במחלקה ראשונה 2 כרטיסים 3890 דולרסגור
-
16.חברה פח אשפה עם הטבות שלא ניתן לממשחבא פלטינה 12/2024/05הגב לתגובה זו1 0נותנים הטבות על בסיס מקום פנוי שלא ניתן לממש כי אף פעם אין מקום פנוי. הטרקלין מפוצץ עד אפס מקום והיחס ללקוחות מבזה. האוכל במטוס זוועה גם במחלקת עסקים. חברה איומה ששורדת רק בזכות המלחמה ומענקים ממשלתיים.סגור
- טען עוד
-
15.קומבינהשלום טובול 12/2024/04הגב לתגובה זו0 0קונה כרטיס אל על מבטומי מגלה מטוס אחר דילים אחרים אין אבטחה הכול מכורסגור
-
14.אני טופ ואין לי שום טענותטופ 12/2024/03הגב לתגובה זו2 0כי כשהמטוס מלא - גם אם אשלם מיליון דולר וחבר שני 2 מיליון אין להם זכות להוריד אנשים שהזמינו בזול מזמן אז תפסיקו להתבכייןסגור
-
13.כתבה משקפת את המציאותירון 12/2024/03הגב לתגובה זו2 0כלקוח יוקרה החברה מתייחסת בזלזול ללקוחות המתמידים אבל בשעה טובה פסקה הלחימה וחברות זרות חוזרים אט אט לשגרה ואל על תשאר מאחור חבל שכך ריסקו את החברהסגור
-
12.חברה פחחח שמנצלת את לקוחותיהמנשה פ״ת 12/2024/03הגב לתגובה זו5 0וכל זאת בחסות ממשלת ישראל שדואגות שהחברה תרוויח הגיע הזמן לתביעה ייצוגית וחקירה מעמיקה של הרשות לצרכנות כולל תביעה ייצוגית נגד החברהסגור
-
11.לא רק במחלקות יוקרהבתיה 12/2024/03הגב לתגובה זו2 0בטיסה ליעדים שונים באירופה במחלקה רגילה, לא יוקרה, הדיילות עוברות מחלקות מים ולחמניה עלובה ונעלמות בשאר הטיסה. עדף שלא יחלקו אוכל בכלל. מה הקשר בין כמות הנוסעים לזלזול בנוסעים?סגור
-
10.חזירים סופם לשחיטהשי שטרן 12/2024/02הגב לתגובה זו3 0בושה וחרפה למועדון הלקוחות של אלעל אתם מחפשים לחסוך על מועדון נאמן שטס רק איתכם המלחמה תיגמר אוטוטו ומה אז .....סגור
-
9.אלעל זה לא חברה,זה גזלנים (ל"ת)תותי1 12/2024/02הגב לתגובה זו4 0סגור
-
8.לא לדאוגדוד 12/2024/02הגב לתגובה זו6 0נבוא אתכם חשבון כאשר הערות יחזרו. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת, למה לא לנצל פרומיל מהרווח לשירות לקוחות? ככה אולי תצליחו לשמר חלק מהנוסעים.סגור
-
7.הנוסע המתמידיגאל מנגדי 12/2024/02הגב לתגובה זו4 0הגבול להיות חזירים שמרווחים מיליונים..לבין רווח הגון דק מאוד..פשוט לא סופרים אותנו עכשיוסגור
-
6.חברה פח ואני חבר במועדון הנוסע המתמיד (ל"ת)Rom 12/2024/02הגב לתגובה זו4 0סגור
-
5.זה לנגמר רק בזהיעקב 12/2024/02הגב לתגובה זו4 0גם "העמך", נשים בהריון , משפחות עם תינוקות נאלצים לעמוד בתור כמו כולם. אין רגשות? אי אפשר לסיע? ברור שאל על תחטוף עם חזרת החברות הגדולות. כרגע לא נראה מתי יחזרו. העיקר שאל על עולים עם בלון מלא אויר חם. סופו שיתפוצץ.סגור
-
די לשקרד 12/2024/02הגב לתגובה זו1 1אם יש משהו שאי אפשר להגיד, זה שהם לא מתייחסים לנוסעים נעזרים. תמיד מהצק אין ועד למושב בטיסה קיבלנו יחס הכי טוב שאפשר. באם רשמת שהזמנת כרטיס שאתה נוסע שזקוק לעזרה? האם ביקשת במעמד הצ'ק אין?סגור
-
4.בושהרונקו 12/2024/02הגב לתגובה זו10 0שבוע שעבר טסנו עם אלעל במחלקת עסקים. פשוט בושה. אין שירות. אין יחס. כסאות שבורים ועוד… זלזול בלקוחותסגור
-
3.אל עלMoses 12/2024/02הגב לתגובה זו6 0מזמן לא לא סופרים אף אחד רק כסף הם סופרים.. חחחחחסגור
-
2.אני גם מחכהBono 12/2024/02הגב לתגובה זו9 1אני גם מחכה ששאר החברות יחזרו לארץ ואז אני בורח מאל עלסגור
-
1.כאפהתומר 12/2024/02הגב לתגובה זו0 1ממי? ימשיכו לגלגל עשרות מיליונים...סגור