תיירות

ארקיע חוטפת תביעה חדשה בישראל: "נטשה אותנו בשדה התעופה"

חברת התעופה הישראלית ארקיע, מסתבכת בתביעה חדשה שהגישו נגדה בני זוג מקרית מוצקין על סך של כ-12 אלף שקל, זאת בטענה כי החברה נטשה אותם לכאורה בשדה התעופה בלרנקה: "זלזול ועוגמת נפש"
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
חברת התעופה הישראלית ארקיע, מסתבכת בתביעה חדשה שהגישו נגדה בני זוג מקרית מוצקין על סך של כ-12 אלף שקל, זאת בטענה כי החברה נטשה אותם לכאורה בשדה התעופה בלרנקה, קפריסין.
על פי הדיווח אתמול (שלישי) ב"מיינט", בני הזוג הגישו את התביעה לבית המשפט השלום בקריות, זאת לאחר שלטענתם אמורים היו לחזור לנתב"ג עם טיסה של חברת התעופה ארקיע בתאריך ה-30 בספטמבר, אלא שאז הגיעה הדרמה הגדולה.
הטיסה, שיצאה מבירת יוון אתונה, אל עבר ישראל, אך בעקבות המצב הביטחוני והמתקפה האיראנית שהגיעה יממה לאחר מכן, נתב"ג נסגר לנחיתות והטיסה עשתה את דרכה בחזרה לאתונה. 
לטענתם, אחרי שנחתו באתונה, הם חיכו מספר שעות במטוס על הקרקע מבלי לרדת, ובסוף ארקיע החליטה להוציא את הטיסה לישראל. אלא שבדרך, לטענת בני הזוג, הטייס הודיע להם שהוא נוחת בלרנקה ולא ממשיך לתל אביב כי הצוות עבר את מכסת שעות העבודה המותרות לו והמטוס מסיים את החכירה בחצות בדיוק.
לטענת בני הזוג: "כך נזרקנו וננטשנו בחצות בשדה התעופה של לרנקה". שם, לטענת התובעים, לא חיכה להם אף נציג של ארקיע. עוד טענו כי מוצרים שרכשו בדיוטי פרי לא נארזו והוחרמו להם בלרנקה. התובע, נכה צה"ל, טוען כי החברה סיכנה לכאורה את בריאותו, שכן התרופות להן הוא זקוק לא היו ברשותו.
בסופו של דבר, השניים רכשו כרטיס טיסה עם חברת התעופה ישראייר, בטיסה שיצאה רק שלושה ימים מאוחר יותר. "לנוכח התנהלות החברה והנזקים שהיא גרמה לא נותר לנו אלא לפנות לבית המשפט שיחייב את ארקיע להחזיר לנו את הוצאותינו בצירוף עלות הפסד ימי עבודה ופיצוי על הזלזול ועוגמת הנפש", נכתב בכתב התביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה