תיירות

זוועה בטיסה: נוסעת שברה שן בגלל המנה הזו

נוסעת טוענת כי הגלידה שהוגשה לה בטיסת ג'טבלו מניו יורק לפריז הייתה בטמפרטורה "בלתי סבירה ולא בטוחה לצריכה", וכי לא קיבלה כל אזהרה מהדיילת לגבי מצב המזון לפני שהחלה לאכול, כשנגסה בגלידה איבדה לכאורה את אחת משיניה
מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
מקרה יוצא דופן של תביעה משפטית מעלה שאלות מהותיות על בטיחות המזון בטיסות: נוסעת בטיסת ג'טבלו מניו יורק לפריז תובעת את חברת התעופה לאחר ששברה את שנה בניסיון לאכול כריך גלידת תות שהוגש לה במהלך הטיסה. הנוסעת טוענת כי הגלידה הוגשה בטמפרטורה "בלתי סבירה ולא בטוחה לצריכה", וכי לא קיבלה כל אזהרה מהדיילת לגבי מצב המזון לפני שהחלה לאכול.
המקרה מצטרף לשורה ארוכה של תלונות על איכות האוכל בטיסות, אך מייצג תפנית חדשה ומדאיגה - פגיעה פיזית ממשית כתוצאה מצריכת המזון. חברת הגלידות המעורבת בפרשה כבר הצהירה כי האחריות נופלת על כתפי חברת התעופה, מה שמחזק את טענות התובעת ומגדיל את סיכוייה לזכות בפיצוי משמעותי.

על פי תקדימים משפטיים דומים, צפוי כי הצדדים יגיעו לפשרה בסכום של כ-100 אלף דולר, שיכסה את הוצאות הטיפול הרפואי, ההליך המשפטי ועוגמת הנפש שנגרמה לנוסעת. סכום זה משקף את חומרת המקרה ואת הצורך בהקפדה יתרה על בטיחות המזון המוגש בטיסות.
מקרה זה מדגיש את החשיבות של נהלי בטיחות מזון קפדניים בתעופה האזרחית ועשוי להוביל לשינויים משמעותיים באופן בו חברות תעופה מטפלות במזון המוגש לנוסעים, במיוחד כשמדובר במוצרים רגישים לטמפרטורה כמו גלידה. ייתכן שבעקבות המקרה יוחמרו הנהלים ויתווספו אזהרות מפורשות לגבי טמפרטורת המזון המוגש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה