תיירות

ענקית התעופה בבשורה רעה: מאריכה את ביטול הטיסות לישראל

אייר פראנס הודיעה אמש כי לא תשוב לטוס לנתב"ג לפני ה-29 לאוקטובר. קודם לכן הודיעה בריטיש איירווייז כי לא תטוס לארץ עד מרץ 2025
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כשבועיים לאחר הודעת האיחוד האירופאי על ביטול ההמלצה לא לטוס לישראל - חברות התעופה הבינלאומיות ממשיכות לא להתרשם מכך ומאריכות שוב ושוב את השעיית הטיסות לנתב"ג. אמש היתה זו אייר פראנס הצרפתית שהכריזה כי לא תחדש את טיסותיה לכאן לפני ה-29 לאוקטובר. זאת, לאחר שבהודעה קודמת קבעה את ה-22 לאוקטובר (היום) כתאריך היעד.
קודם לכן, היתה זו ענקית התעופה הבריטית בריטיש איירווייז שהודיעה על דחיית חזרתה לארץ לסוף חודש מרץ 2025 לפחות. מדובר באחת הדחיות הגדולות ביותר שנרשמו מבין חברות התעופה הבינלאומיות הפועלות בישראל.
לעומתן, אייר אירופה, ענקית התעופה הספרדית, הפתיעה לטובה כאשר הודיעה אתמול כי טיסתה המריאה הבוקר כמתוכנן ממדריד לתל אביב. מאייר אירופה נמסר כי "נכון לרגע זה אנו ממשיכים בפעילות על פי לוח הזמנים המקורי אשר כולל טיסה יומית על קו תל אביב מדריד, וחיבור למגוון רחב של יעדי המשך במרכז ודרום אמריקה. עם זאת", הוסיפו מחברת התעופה הספרדית, "חשוב להדגיש כי לאור המצב הביטחוני בישראל ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בלוח הטיסות".
גם חברת התעופה היוונית בלו בירד, שבבעלות ישראלית, הודיעה כי תחזור החל מאתמול 21/10 לפעול בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה