תיירות

צפו: הנוסעת החליטה לתרגל יוגה במעבר במטוס וחטפה מהדיילות

האם לגיטימי לבצע את אימון הכושר שלכם באמצע המעבר במטוס או שחייבים להתאפק ולהמתין עד הבית? נוסעת שהחליטה לבחון את הגבולות של צוות הטיסה ושאר הטסים, זכתה לתגובות קשות ולמבטים מזועזעים
מערכת ice | 
מתרגלת יוגה במטוס (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של ניו יורק פוסט nypost@)
במהלך טיסה מאיביזה, ספרד למנצ'סטר באנגליה, אישה יחפה החליטה לתרגל את שגרת אימון היוגה שלה ולעשות זאת במעבר של המטוס. בתיעוד שעלה מהאירוע, הנוסעת מבצעת עמידת ראש, את עמידת הלוחם ואת תנוחת הקוברה, בעוד הדיילות נראות ספק משועשעות ספק מזועזעות מהמעשה. אגב, של מי שגם התלבשה בהתאם והסתובבה עם אוברול טאי דאי אוורירי.
המגיבים הרבים שהביעו את דעתם לסרטון ששותף באינסטגרם של ה-NYPOST, התלוננו כי הגברת עסוקה רק בעצמה, תהו מה מלוכלך יותר – המתאמנת או הרצפה, והשתעשעו במחשבה שהנוסעת נטלה כדור חשוד באיביזה.
מנגד, היו גם מי שהודו שהם בעצמם מבצעים מתיחות יוגה בטיסות ארוכות, עודדו יותר אנשים ללכת בעקבות הנוסעת (מומלץ, לא יחפים), וכינו אותה "אמיצה".  
 

האירוע, שהתרחש על טיסת Jet2, התברר בהמשך כסוג של תעלול של הקומיקאית דייזי דוריס מיי, שהאלטר-אגו היוגי שלה נקרא "קארן". המתיחה, שבהחלט הטעתה כמה משתמשים במדיה החברתית, עוררה לפחות שיח על התנהגות מקובלת בטיסות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה