כסף וצרכנות

בשורה משמחת לנוסעים: טיסה ב - 59$ בלבד

חברת התעופה בלו בירד, משווקת היום טיסות למגוון יעדים מתל אביב במחירים נמוכים, שלא אופייניים לשוק בימים אלו, החל מ 59$ לכיוון
ענת סימן טוב | 
בלו בירד איירווייז (צילום shutterstock)
בימים בהם חברות התעופה מבטלות את טיסותיהם לארץ וחלקן במקביל מקפיצות את מחירי הטיסות, חברת התעופה היוונית בלו בירד איירוויס, שחזרה אתמול שני 21 לאוקטובר להפעיל טיסות מ/ אל תל אביב, יוצאת היום עם במבצע מחירים סופר אטרקטיביים, לשבוע הקרוב בלבד.
החברה מציעה טיסות למגוןן יעדי החברה במחירים של החל מ- 59$ לכיוון מנמל התעופה בן גוריון. בין היעדים המשתתפים במבצע, ניתן למצוא: טיסות ללרנקה קפריסין,  אתונה, כרתים שביוון , וינה, סופיה, בודפשט, פראג וברצלונה. בעוד שמחירי הטיסות בחברות תעופה אחרות עשויות להגיע לכפי שתיים במחיר, עקב חוסר ההיצע של חברות התעופה הרבות שמבטלות את הגעתן לארץ, ומאריכות את ביטולן.
 
בלו בירד אשר נמצאת בחלקה בבעלות ישראלית, שבה היום לטוס לאחר שביטלה את טיסותיה. יחד עם חברת התעופה טוס אייר שנמצאת באותה בעלות גם היא.
 מבלו בירד נמסר "אנו שמחים לחזור ולפעול מתל אביב, ולהפעיל טיסות למגוןן רחב של יעדים, במחירים אטרקטיביים עבור הנוסע הישראלי, בין אם למטרת חופשה ובין אם למטרת נסיעה אחרת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה