תיירות

אל על בהפתעה לנוסעים: מי זכאים לכרטיסי טיסה בחצי מחיר?

מחזיקי כרטיס Fly Card, יכולים לקבל הנחה משמעותית של 50% על רכישת כרטיסי בונוס באמצעות נקודות. לקוחות החברה יוכלו ליהנות מההטבה בשתי תקופות המראה עיקריות: הראשונה בין ה-8 ל-31 בינואר 2025, והשנייה לאורך חודש פברואר 2025
מערכת ice | 
טיסות מישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
חברת התעופה הלאומית אל על יוצאת היום (שלישי) במבצע שבועי מיוחד למחזיקי כרטיס Fly Card, המציע הנחה משמעותית של 50% על רכישת כרטיסי בונוס באמצעות נקודות. המבצע, שתקף עד חצות הלילה או עד גמר המלאי, מציע כרטיסים הכוללים כבודה והושבה, כאשר ההנחה חלה אך ורק על רכיב הנקודות.
לקוחות החברה יוכלו ליהנות מההטבה בשתי תקופות המראה עיקריות: הראשונה בין ה-8 ל-31 בינואר 2025, והשנייה לאורך חודש פברואר 2025. המבצע מציע מגוון יעדים אטרקטיביים באירופה, כולל טיסות במחלקת תיירים ליעדים פופולריים כמו אתונה, מילאנו, אמסטרדם ופרנקפורט, וכן טיסות במחלקת עסקים ליעדים נבחרים.

החברה מציעה גם טיסות של חברת הבת סאן דור לבלגרד ולרנקה, ובחודש פברואר אף מוסיפה טיסות פרימיום ללונדון ופריז. תנאי המבצע דורשים מינימום של 3,500 נקודות בחשבון המשתמש, כאשר המלאי הכולל עומד על 6,500 מושבים.
חשוב לציין כי הכרטיסים אינם כוללים תשלומי מסים, היטלים ואגרות נוספות שלא ניתן לשלם באמצעות נקודות. כמו כן, שינויים או ביטולים כפופים לתנאי הכרטיס ועשויים לחייב בתשלום דמי ביטול או שינוי. החברה מדגישה כי לא יונפקו שוברי זיכוי עבור כרטיסים שיירכשו במסגרת ההטבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה