תיירות

דרמה בנתב"ג: כל הטיסות הנכנסות והיוצאות נעצרו לחלוטין

רשות שדות התעופה הודיעה כי בתיאום עם מערכת הבטחון נעצרו הנחיתות וההמראות בנמל התעופה בן גוריון, לאחר כחצי שעה נתב"ג חזר לשגרה מלאה

מערכת ice | 
ביטול טיסה (צילום shutterstock)
נמצאים כרגע בדרך למטוס וראיתם את השלט מורה על דחייה של כל הטיסות? על פי דיווח של כתבת חדשות 12, דפנה ליאל, רשות שדות התעופה הודיעה כי בתיאום עם מערכת הבטחון נעצרו הנחיתות וההמראות בנמל התעופה בן גוריון. לאחר כחצי שעה הלו"ז שבשגרה חזר.
יש לציין כי היום, יום שני ה-21/10/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-50,100 נוסעים ב-306 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-24,200 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 25,900 נוסעים.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. ברש"ת קוראים לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית, לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה.
אגב, עברו כשבועיים מאז הודעת האיחוד האירופאי על ביטול הטיסות לישראל, אך חברות תעופה בינלאומיות רבות טרם חזרו, וחלקן אף החליטו להאריך את ביטול הטיסות שלהם חודשים קדימה, מה שלא נראה כמצב מעודד בתחום התעופה בארץ. למרות זאת, ישנה חברת תעופה בינלאומית שהחליטה לשחות נגד הזרם וחזרה לטוס כבר היום (שני) מנתב"ג.
כעבור חצי שעה מההודעה המפתיעה והדרמטית, הודיעו ברשות שדות התעופה כי בנמל התעופה בן גוריון חזרו לפעול בשגרה מלאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה