תיירות

הטיסות לאירופה בוטלו: שדה התעופה עומד "נטוש" לגמרי

מכה קשה לענף התעופה האיראני: לאחר שבשבוע האחרון האיחוד האירופי הטיל שורה של סנקציות נגד אישים וחברות בענף, באיראן החליטו להפסיק את הטיסות לאירופה. כעת, בעקבות ההחלטה שדה התעופה הראשי בטהראן עומד "נטוש" | כל הפרטים

מערכת ice | 
נמל תעופה (צילום freepik)
חברות התעופה של איראן מפסיקות לטוס לאירופה. עד השבוע חברת התעופה הלאומית "איראן אייר" הייתה טסה לאירופה אולם בשל הסנקציות שהוטלו בשבוע האחרון על שורה של אישים וחברות הקשורים לענף התעופה האיראני עניין זה פסק. על פי האיראנים, בשל הסנקציות אין לחברות התעופה שלהם אפשרות לקבל שירותי קרקע בשדות תעופה ברחבי אירופה.  
האיחוד הטיל על חברות התעופה האיראניות סנקציות בשל החשד שהן עוסקות בהעברת כטב"מים ורכיבים לרוסיה. עם הפסקת הטיסות, איראנים שרוצים להגיע לאירופה יצטרכו לעשות זאת דרך מדינה שלישית, כשהאופציה המועדפת תהיה דובאי.  

שדה התעופה בטהראן, קרדיט: מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים
בינתיים בכלי תקשורת באיראן מדווחים שבמהלך הימים האחרונים ששדה התעופה הראשי של המדינה בבירה טהראן עומד “נטוש” כמעט לחלוטין בשל תנועת הטיסות הדלילה לאורך שעות היום והלילה.
האירועים בענף התעופה האיראני מתרחשים כשבאותה העת הלחימה של הרפובליקה האיסלאמית וישראל הגיעה נקודת רתיחה, זאת לאחר שבתחילת החודש איראן שיגרה קרוב ל-200 טילים בליסטיים אל עבר שטח ישראל. כעת, ברחבי העולם ממתינים לראות מה תהיה התגובה הישראלית למתקפה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה