תיירות

מגבלות חדשות בטיסות: זה מה שחברת התעופה תאסור עליכם

Cyprus Airways הצטרפה לאחרונה למגמה זו, כשהודיעה על איסור גורף להטסת ביפרים ומכשירי קשר, החלטה דרמטית זו באה בעקבות צעד דומה שננקט על ידי חברת Emirates, ענקית התעופה מדובאי, שכבר אסרה על הטסת מכשירים אלה בכל טיסותיה
מערכת ice |  2
טיסות (צילום shutterstock)
בעקבות מה שמכונה "מתקפת הביפרים הישראלית", חברות תעופה מובילות במזרח התיכון מטילות הגבלות חדשות על הטסת מכשירי תקשורת. Cyprus Airways הצטרפה לאחרונה למגמה זו, כשהודיעה על איסור גורף להטסת ביפרים ומכשירי קשר הן בכבודת היד והן בכבודה הנשלחת לבטן המטוס בטיסות היוצאות מביירות ודובאי.
החלטה דרמטית זו באה בעקבות צעד דומה שננקט על ידי חברת Emirates, ענקית התעופה מדובאי, שכבר אסרה על הטסת מכשירים אלה בכל טיסותיה. שתי החברות הבהירו כי כל מכשיר שיימצא בניגוד להנחיות החדשות יוחרם על ידי רשויות האבטחה המקומיות, בין אם בשדה התעופה של דובאי או בנמלי תעופה אחרים.

ההחלטה מעוררת שאלות רבות לגבי השלכותיה על נוסעים תמימים שעשויים להיות מושפעים מהמגבלות החדשות. בעוד שהצעד נועד לשפר את הביטחון בטיסות, הוא עלול ליצור אי-נוחות ובלבול בקרב נוסעים שאינם מודעים לשינויים אלה, במיוחד אלה הנוהגים להשתמש במכשירי תקשורת אלה באופן שגרתי.
נראה כי מגבלות אלו משקפות מציאות ביטחונית מורכבת באזור, ומדגישות את האתגרים העומדים בפני חברות תעופה בניסיון לאזן בין צורכי הביטחון לבין נוחות הנוסעים. נותר לראות אם חברות תעופה נוספות יצטרפו למהלך זה, וכיצד ישפיעו ההגבלות על תעשיית התעופה והתיירות באזור בטווח הארוך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טפשים. הרי אותו דבר יכול לקרות עם סלולרים.
    נו באמת 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראל עשתה תרגיל עם ביפרים אבל באותה שיטה אפשר למלכד טלפונים סלולרים, לפטופים, טבלטים ומה לא....
    סגור
  • 1.
    טוב מאוד!!!אם ישראל לא בטוחה שכל העולם לא יהיה בטוח,שיל (ל"ת)
    יוס 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור