תיירות

גל ביטולי הטיסות נמשך: זו חברת התעופה שבורחת מישראל

מחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק נמסר ללקוחות בישראל: "ברצוננו לעדכנכם כי בשל השינוי במצב הבטחוני והערכת מצב מעודכנת בוירג'ין אטלנטיק לגבי חידוש טיסותיה לישראל, הוחלט, בשלב זה, לבטל את הטיסות מלונדון לתל-אביב"
מערכת ice |  1
מטוס וירגין אלטנטיק (צילום מלווין נילסון)
בעוד חברות התעופה הרבות ממשיכות לבטל את הטיסות לישראל ואף יצאה אזהרה בינלאומית לכל חברות התעופה שלא לנחות בארץ לפחות עד חודש נובמבר הקרובה בשל התעצמות המלחמה מול לבנון ואפשרות לכניסה של לבנון למערכה, לווירג׳ין אטלנטיק יש בשורה משלה.
מחברת התעופה נמסר ללקוחות בישראל: "ברצוננו לעדכנכם כי בשל השינוי במצב הבטחוני והערכת מצב מעודכנת בוירג'ין אטלנטיק לגבי חידוש טיסותיה לישראל, הוחלט, בשלב זה, לבטל את הטיסות מלונדון לתל-אביב".

הטיסות המדוברות הן VS457 LHR-TLV  עד 07 באוקטובר כולל. כמו כן גם VS454 TLV-LHR  עד 08 באוקטובר כולל. "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות שנגרמת להם בביטול הטיסות. ניתן לשנות את ההזמנות למועד מאוחר יותר או לבצע החזר מלא ע"פ מדיניות ההחזרים של. חברה".
חוץ מהחברות שהודיעו על ביטולם כבר אתמול והיום בבוקר, גם חברת וויז אייר ביטלה את טיסותיה ל-48 השעות הקרובות ואף החזירה טיסה מלונדון שהייתה בדרכה לישראל. אך טרם התקבלו עוד הודעות על ביטולי טיסות מחברות תעופה, אך החלטה כזו בהחלט עשויה להשפיע עוד בהקדם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלנט
    דב 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלנט אדם טוב אולם לא כל גנרל יכול. לנהל מישרה כזאת לך עם ראש למעלה טוב לבריאות ותן לסער את התפקיד אתה תרגיש טוב יותר!
    סגור