תיירות

לא תאמינו כמה לקחה מסעדה על פעולת ניעור המשקאות - הרשת סוערת

משפיענית רשת טוענת שמסעדה גבתה ממנה 80 דולר עבור "הכנה וניעור" של המשקאות, בנוסף לעלותם ולטיפ. חשבון הארוחה, שעלה 530 דולר, עורר סערה רבה ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
משפיענית רשת חשפה לאחרונה כי מסעדה גבתה ממנה תוספת של 80 דולר (כ-300 שקלים) רק עבור "הכנה וניעור" של המשקאות שהזמינה. כלומר, מעבר לעלות המשקה והטיפ, נדרשה לשלם גם על פעולת הניעור שביצע הברמן. 
קריסטי, מחצית מהצמד "האחיות קריסטי ומורגן" שמכונות ברשת "Blondes Who Eat", משתפת תדיר סרטונים שלה ושל אחותה אוכלות במסעדות באזור דאלאס, טקסס. בסרטון שהפך ויראלי, סיפרה שחשבון הארוחה שלה, שהיה אמור להיות כ-150 דולר, זינק לסכום של 530 דולר בגלל עמלות משקאות. 
 
@blondeswhoeat Charging extra to “prep” aka SHAKE your drink is WILD! Or better yet.. a $70 margarita is wild! Has anyone ever seen this before? #dallas #dallasrestaurants #dallasfoodie #fypage ♬ original sound - Blondeswhoeat
היא הסבירה שבכל הזמנה של מרגריטה גבתה המסעדה "דמי הכנה", שהיו שונים בהתאם לאיכות הטקילה. על מרגריטה בעלות 14 דולר, נגבו 3 דולר נוספים, על משקה של 32 דולר – עמלת הכנה של 13 דולר, ועל משקה של 28 דולר נגבתה עמלה של 15 דולר. למשקה כפול הייתה תוספת של 22 דולר, סכום שנראה לה מוגזם.
קריסטי ומורגן צברו תהילה מאז 2019 כשהחלו לפרסם תוכן ויראלי בתחום האוכל, וכיום יש להן כ-400,000 עוקבים בטיקטוק. למרות הביקורת, קריסטי בחרה לא לחשוף את שם המסעדה בסרטון, אך חוקרים ברשת זיהו שמדובר במסעדת Mar Y Sol Cocina Latina בדאלאס, שאולי אישרה את החשדות בפוסט אינסטגרם עם קריצה.
התגובות ברשת היו קשות, ורבים כעסו על חוסר השקיפות, כשהם טוענים כי חיוב נוסף שלא מפורסם בתפריט אינו חוקי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה