כסף וצרכנות

בהשקעת 3 מיליון שקל: הקמפיין החדש של מותג השתייה

קמפיין חדש לסדרת הקוקטיילים עם אלכוהול של Schweppes, היקף השקעה בקמפיין כ-3 מיליון שקל. הפרסומת החדשה ממשיכה את הקו הבריטי של המותג והמסר שמלווה אותו ,"drink different", הפעם באווירה ביתית הבאה להדגיש את העובדה שלשוופס יש קוקטיילים עם אלכוהול מוכנים לשתייה גם בבית 
מערכת ice | 
שוופס (צילום סטודיו יפאורה)
לראשונה, תחת המותג שוופס, נכנסה יפאורה לפני ארבעה חודשים לתחום האלכוהול עם השקת סדרת קוקטיילים מבעבעים על בסיס הטעמים המוכרים של שוופס ובשילוב של אלכוהול איכותי (5% אלכוהול). 
שוק הקוקטיילים המוכנים בישראל
בישראל הטרנד התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי, וטרנד הקוקטיילים המבוקבקים הפך לסגמנט מוביל בצריכת אלכוהול בישראל. בישראל מוערך השוק הזה ב- 50 מיליון שקל לערך.
סדרת קוקטיילים עם אלכוהול של שוופס
לאחר מחקר צרכנים מקיף, השיקה יפאורה לראשונה סגמנט חדש למותג שוופס. סדרת קוקטיילים חדשה, מוכנים לשתייה בארבעה טעמים אהובים וקלאסיים המכילים 5% אלכוהול. הקוקטיילים בטעמי: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק, מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית.
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "השקה מאד מוצלחת לשוופס קוקטיילים החדשים שלנו עם כניסה ראשונה של יפאורה לתחום האלכוהול והרחבה של המותג האהוב שוופס לעולמות חדשים. ארבעה חודשים מאז השקנו את המשקאות וכבר הגיעו לנתח שוק של 9.5% בקטגוריה."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה