כסף וצרכנות

משקאות אלכוהול חדשים בדרך לסופרמרקט: השוופס עובר שינוי מסקרן

לראשונה, תחת המותג שוופס, נכנסת יפאורה לתחום האלכוהול עם השקת סדרת קוקטיילים מבעבעים על בסיס הטעמים המוכרים של שוופס ובשילוב של אלכוהול איכותי (5% אלכוהול)
מערכת ice | 
שוופס (צילום סטודיו יפאורה)
לראשונה חברת המשקאות "יפאורה" נכנסת לתחום האלכוהול המותג Schweppes עם סדרת קוקטיילים חדשה בשילוב 5% אלכוהול איכותי בטעמים. וודקה ראשן, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק. היקף השקעה במהלך כ-5 מיליון שקל
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "אנחנו שמחים להיכנס לראשונה לתחום האלכוהול עם הרחבה של המותג האהוב שוופס לעולמות חדשים. זו הפעם הראשונה שיפאורה משיקה סדרת קוקטיילים קלאסיים בשילוב של אלכוהול אמיתי ואיכותי, ללא צורך בהכנה או ערבוב מוקדמים, מוכן ישר לשתייה."

כבר למעלה מ- 240 שנה ששוופס, מותג המשקאות המוגזים המצליח, מעניק לברמנים וחובבי אלכוהול משקאות תוססים ייחודיים, שהופכים כל קוקטייל ליצירת אומנות. במקביל, הפך הטרנד של קוקטיילים המוכנים לשתייה להיות טרנד עולמי, אשר ממשיך לצמוח משנה לשנה. גודל שוק האלכוהול המוכן לשתייה העולמי הוערך ב-36.52 מיליארד בשנת 2022 והוא צפוי להגיע ל-97.82 מיליארד עד שנת 2031. בשנת 2021 היו 450 מותגי קוקטיילים מוכנים לשתייה וב-2022 השוק גדל לכ-650 מותגים במגוון טעמי קוקטיילים בשילוב אלכוהול.
לראשונה, תחת המותג שוופס, נכנסת יפאורה לתחום האלכוהול עם השקת סדרת קוקטיילים מבעבעים על בסיס הטעמים המוכרים של שוופס ובשילוב של אלכוהול איכותי (5% אלכוהול).
בישראל הטרנד התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי, וטרנד הקוקטיילים המבוקבקים הפך לסגמנט מוביל בצריכת אלכוהול בישראל. בישראל מוערך השוק הזה ב- 50 מיליון שקל לערך.
לראשונה, כאמור, לאחר מחקר צרכנים מקיף, משיקה יפאורה סגמנט חדש למותג שוופס. סדרת קוקטיילים חדשה, מוכנים לשתייה בארבעה טעמים אהובים וקלאסיים המכילים 5% אלכוהול אמיתי ואיכותי. הקוקטיילים בטעמי: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק, מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה