תיירות

חברת התעופה הישראלית החדשה נחשפת: פי 3 במחיר עבור המזוודות?

עבור העלאת מזוודה לבטן המטוס עד 20 ק"ג תשלמו באייר חיפה בסך הכל 59.89 שקלים לכיוון, לשם השוואה בישראייר המחיר הוא 20 שקלים לאילת, 167 שקלים לחו"ל, בארקיע גם כן המחיר הוא 20 שקלים לאילת, 148 שקלים לחו"ל. וגם: בחירת מושב בעת ההזמנה?
מערכת ice | 
המטוס הראשון של אייר חיפה (צילום אייר חיפה)
תכינו ארנקים. לאחר שאייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, התבשרה על קבלת רישיון ההפעלה המבצעי ממשרד התחבורה והבטיחות בדרכים ועל תחילת מכירת הכרטיסים הרשמית באתר החברה airhaifa.com, אבל יש גם אקסטרות שכנראה לא ממש ציפיתם לשלם. 
עבור העלאת מזוודה לבטן המטוס עד 20 ק"ג תשלמו באייר חיפה בסך הכל 59.89 שקלים לכיוון, לשם השוואה בישראייר המחיר הוא 20 שקלים לאילת, 167 שקלים לחו"ל, בארקיע גם כן המחיר הוא 20 שקלים לאילת, 148 שקלים לחו"ל.
טרולי שעולה לטיסה עד 8 ק"ג יעלה לכם 29.94 שקלים לכיוון, בישראייר של רמי לוי בטיסות לאילת בחינם, 67 שקלים לחו"ל, עבור הטסים עם ארקיע: 10 שקלים לאילת, 37 שקלים לחו"ל. באייר חיפה, בחירת מושב בעת ההזמנה תעלה 7.94 שקלים למושב רגיל, 37.43 שקלים לשורה הראשונה.
המחיר ההתחלתי בטיסות החברה מחיפה לאילת הינו 139 שקל (לכיוון) ולקפריסין 64 דולר (לכיוון). בכל רכישה של כרטיס טיסה של אייר חיפה ניתן לבטל (כנגד קבלת קרדיט לרכישה עתידית) או לשנות את מועד הטיסה באתר החברה עד 24 שעות לפני ההמראה. כרטיסי הטיסה של החברה כוללים תיק קטן הניתן לאחסון מתחת למושב ואפשרות להוספת מוצרים נוספים בתשלום כגון טרולי, מזוודה והושבה, בהתאם לצרכים השונים של הנוסעים. 
טיסות החברה מנמל התעופה בחיפה לאילת ולקפריסין תחלנה לאחר יום הכיפורים בכפוף למצב הביטחוני ולאישור הגורמים הרלוונטיים, כאשר הטיסה הראשונה מנמל התעופה בחיפה לאילת צפויה להמריא ביום ראשון, ה- 13 באוקטובר, וביום שני, ה- 14 באוקטובר, צפויה להמריא הטיסה הראשונה מחיפה לקפריסין. בהתאם להתפתחויות המצב הבטחוני, ייתכן כי פעילות החברה תופנה לנתב״ג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה