תיירות

אפליה דתית: דייל שלא קיבל יום חופש בכיפור תובע את חברת התעופה

דייל  ישראלי ויהודי של חברת התעופה דלתא אירליינס תובע את מעסיקיו לאחר שהוגש לו כריך חזיר במהלך יום עבודה ולא ניתן לו חופש ביום כיפור. "דלתא עסקה בדפוס של אפליה ותגמול מכוון נגד עובדים יהודים ו/או ישראלים על סמך גזעם ומוצאם", נכתב בכתב התביעה

מערכת ice | 
דיילת אוויר (צילום pixabay)
דייל תובע את מעסיקתו, דלתא איירליינס, בטענה לאפליה דתית לאחר שלדבריו הוגש לו כריך חזיר והוא לא הורשה לקחת חופש ביום כיפור. על פי כתב . התביעה, קיימות תלונות נוספות על אפליה מצד עובדים יהודים וישראלים בחברה.
 
הדייל, ששי שבע, בן ה-44, מתגורר בקליפורניה ועבד עבור חברת התעופה במשך שנתיים וחצי. בכתב התביעה שהגיש נגד דלתא האשים אותה באפליה מכוונת כלפי עובדים יהודים ו/או ישראלים על סמך גזעם.
על פי הדייל, שומר הכשרות והצמחוני, נמנעה ממנו ארוחה מתאימה והוא קיבל במקום זאת כריך האם (חזיר) מהחברה המעסיקה אותו במהלך יום עבודה ארוך. לטענתו, למרות שהתלונן בפני מנהלו על האירוע, לא ננקטה כל פעולה כדי להבטיח שהוא לא יחזור על עצמו.
שבע אף ציין כי בקשתו לקבל יום חופש ביום כיפור - היום הקדוש ביותר בלוח השנה היהודי - סורבה. לדבריו "בחוסר תום לב וללא הצדקה".
דובר דלתא מסר בתגובה: "לדלתא יש אפס סובלנות לאפליה מכל סוג שהוא כחלק מהערכים העמוקים שלנו כחברת תעופה גלובלית המחברת את העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה