תיירות

ב-199 דולר: אל על מתגברת את הטיסות ליעד האהוב

חברת התעופה מתגברת את הטיסות, כרטיס טיסה מת״א לאתונה ובחזרה יעלה 299$, ומת״א ללרנקה ובחזרה יעלה 199$. כרטיס טיסה בכיוון אחד יעלה כמחצית מהסכום.  ניתן להזמין כרטיסים באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות
מערכת ice |  1
אל-על (צילום פלאש 90, shutterstock)
באל על מנסים להוציא את המיטב מהמצב המתוח בנתב"ג עם תוספת טיסות לאתונה לימים הקרובים. אל על קיבעה מחירים אחידים ונוחים במחלקת תיירים (עבור כרטיס מסוג LITE) ב-4 יעדים בעולם לטיסות הלוך-חזור עד סוף דצמבר. 
כעת, כרטיס טיסה מת״א לאתונה ובחזרה יעלה 299$, ומת״א ללרנקה ובחזרה יעלה 199$. כרטיס טיסה בכיוון אחד יעלה כמחצית מהסכום.  ניתן להזמין כרטיסים באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות.

מרבית טיסות אל על עד סוף אוגוסט נמצאות באחוזי תפוסה גבוהים מהרגיל, עם מושבים בודדים פנויים. החברה עושה מאמצים רבים על מנת לתגבר את לוח טיסותיה ככל הניתן, בדגש על אתונה ולרנקה. 
נזכיר כי אל על קיבעה מחירים אחידים ונוחים במחלקת תיירים (עבור כרטיס מסוג LITE) ב-4 יעדים בעולם לטיסות הלוך-חזור עד סוף דצמבר.  כרטיס טיסה מת״א לאתונה ובחזרה יעלה 299 דולר, ומת״א ללרנקה ובחזרה יעלה 199 דולר. כרטיס טיסה בכיוון אחד יעלה כמחצית מהסכום. 
אלו תוספות הטיסות לימים הקרובים: טיסה LY441 תמריא מחר מת״א לאתונה, טיסה LY442 תמריא מחר מאתונה לת״א, טיסה LY441 תמריא ביום ה׳, 29 באוגוסט מת״א לאתונה. טיסה LY442 תמריא ביום ה׳, 29 באוגוסט מאתונה לת״א. ניתן להזמין כרטיסים באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על טרולי בטח 400$ (ל"ת)
    מסעוד 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור