תיירות

הטייס הזועם: יצא מתא הטייס כדי לחנך את הנוסעים

הטייס שהחליט לצאת מתא הטייס, רק כדי לחנך את הנוסעים במטוס. "הדיילים הם השותפים שלי ותתנהגו אליהם בכבוד"
מערכת ice |  1
תא טייס (צילום pexels)
טייס בטיסה מגלזגו לטנריף, התנהג בצורה מוזרה כאשר לפני ההמראה יצא מתא הטייס כדי להודיע הודעה חשובה לנוסעים. הוא נתן לנוסעים הנחיות מיוחדות הקשורות להתנהגות נאותה אל צוות המטוס ולנוסעים בטיסה.
לפי פרסום בחשבון האינטסגרם passenger shaming הטייס אמר לנוסעים כך: "תהיו מאוד זהירים עם איך שאתם מתנהגים במטוס, אני לא אסבול התנהגות כמו זו שהיתה על הקרקע במטוס שלי, בטח שלא התנהגות כזו לצוות. זה נהדר שאתם בחופשה, אבל אל תתנו לזה לצאת משליטה".
בנוסף לכך, הקפיד לחדד את הנהלים: "הדיילים בטיסה לא רק מגישים לכם אוכל ושתייה, הם מקצוענים, אחראים לבטיחות שלכם והם השותפים שלי ותתנהגו אליהם בכבוד. זכרו, הדיילים כאן למענכם גם למען הבטיחות שלכם וגם כדי להפוך את הטיסה שלכם למהנה יותר. הם ידאגו לכם, אבל אתם חייבים להקשיב למה שיש להם להגיד, כי הם מייצגים את הרצון שלי בתא הנוסעים, והרצון שלי הוא מה שחשוב."
 

ולא שכח להתייחס גם להתנהגות בין הנוסעים, "תהיו נחמדים אחד לשני, תהיו מכבדים האחד כלפי השני. אני לא צריך להגיד את זה - אתם צריכים לנהוג באחרים כפי שהייתם מצפים שיתייחסו אליכם. מסתבר שאני צריך להגיד את זה בכל טיסה מחדש, כי אנשים לא יודעים זאת. הם אנוכיים וחצופים ואנחנו לא נקבל את זה, אוקי?!
"תעשו את הדברים שלכם, תזוזו מדרכם של אחרים, תשימו את הציוד שלכם במקום שהוא שייך אליו, כולם שילמו על הטיסה הזאת. אל תישענו על נוסעים אחרים, אל תירדמו על נוסעים אחרים, אל תתעלפו על אנשים אחרים או תזילו עליהם ריר, אלא אם כן דיברתם על זה והם מוכנים לסייע לכם.
 
"דבר נוסף, מי שצופה בווידאו ברמקול או מדבר ברמקול, זה לא מקובל. אף אחד לא רוצה לשמוע את הווידאו שלכם. אני יודע שאתם חושבים שזה ממש חמוד, אולי זה כן, אבל אלה העניינים שלכם אז תשמרו אותם לעצמכם. תשתמשו באוזניות שלכם או בכל דבר אחר. זה החלק שלכם שבו אתם נוהגים בכבוד כלפי אחרים."
ולבסוף קינח "מי שיושב באמצע, אני יודע שזה מבאס להיות באמצע, אתם זכאים לשתי ידיות המושב, זו המתנה שלי אליכם. ברוכים הבאים לטיסה שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    100 אחוז
    צודק 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי שכולם היו מיישמים זאת
    סגור