תיירות

המלון היוקרתי בישראל נחשף: זאת חברת האדריכלות שתעצב אותו

בהשקעה מוערכת של 170 מיליון שקל אתר התיירות צפוי לקום במרום גולן. מנהל התחום בקיבוץ סיפר כי התחילו את הדרך עם שלוש מתחרות מרכזיות על פרויקט הענק, אך כעת נבחרה מנצחת יחידה. צפו: זוהי התכנית הייחודית והלוקיישן המסתורי והפרה-היסטורי עליו מבוסס העיצוב שנבחר
מערכת ice | 
מלון יוקרה במרום גולן (צילום רוזן - ליננברג אדריכלים)
בתקופה האחרונה חווים בעלי עסקי תיירות בכל הארץ ובאזור הצפון בפרט משבר משמעותי. אבל דווקא עכשיו, כפי שפורסם בעבר, החליטו בקיבוץ מרום גולן להקים מלון יוקרתי גדול במיוחד בהשקעה צפויה של כ-170 מיליון שקל. שטח המלון צפוי להתפרס על פניי 28 דונם ולכלול סוויטות, מסעדות, אמפיתיאטרון, אולמות כנסים ועוד. היום (חמישי) הודיעה חברת רוזן - ליננברג אדריכלים כי תעמוד בראש הפרויקט. צפו בתמונות של העיצוב המסקרן. 

הדמיית עיצוב של המלון החדש שצפוי לקום במרום גולן. רוזן ליננברג אדריכלות 
שפי מור, מנהל פרויקט התיירות של קיבוץ מרום גולן, סיפר כי בהתחלה שקלו שלוש חברות אדריכלים שונות, "רוזן ליננברג זכו בתחרות בזכות הרעיון, הנראות וההשראה של המשרד מרמת הגולן וההיסטוריה הארכיאולוגית של המקום". לדבריו, מדובר בפרויקט יוקרה שטרם נראה כמוהו בארץ. הפרויקט מיועד עבור תיירים מהארץ ומהעולם. 

מכוונים לתיירים מהארץ ומהעולם. הדמיה. קרדיט: רוזן ליננברג אדריכלות 
רון רוזן, ממשרד האדריכלות, סיפר על צורת המלון הייחודית שנחשפה "ההשראה נקלחה מ'רוג'ום אל הירי', אתר פולחן פרה-היסטורי הנמצא בסביבת המלון שסודותיו טרם התגלו". למרות המצב הביטחוני, רוזן העביר מסר אופטימי לגבי תהליך הבניה, "אנו מעריכים שההיתר יתקבל בשנת 2025, ומיד אחריו תחל הבנייה, וכשנתיים אחרי אני מאמין שהמתחם יושלם וירקום עור וגידים". 

עיצוב בהשראת המקום. הדמיה. קרדיט: רוזן ליננברג אדריכלות
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה