תיירות

מלון חדש נפתח בישראל בהשקעת ענק: זה המיקום המפתיע שנבחר

דווקא על רקע המלחמה והמצב הקשה בו נמצא ענף התיירות בגולן, קיבוץ מרום גולן מתכנן להקים מלון יוקרתי ענק, בן 3 קומות, בו 90 חדרים ועוד 10 סוויטות פרטיות. בנוסף, ייהנו האורחים משתי בריכות, מסעדת שף ועוד
מערכת ice | 
חופשה בבוקינג (צילום בוקינג)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והמצב הקשה בצפון הארץ בכלל ובגולן בפרט, ענף התיירות חטף מכה קשה מאוד כאשר המלונות ואתרי הנופש בצפון נותרים ריקים מאדם. למרות זאת, היום (שלישי) נודע כי מלון חדש ייפתח בקיבוץ מרום גולן, דווקא על רקע המלחמה.
על פי דיווח ב-YNET, המלון החדש שיוקם בקיבוץ מרום גולן יהיה מתחם נופש יוקרתי במיוחד, בו יושקעו לא פחות מ-170 מיליון שקל. הקיבוץ כבר הגיש בקשה לוועדה המקומית לקבלת היתר בנייה למלון היוקרתי, שישתרע על פני שטח גדול של 28 דונם, צמוד לקיבוץ וליער אלונים הסמוך. המלון יוקם במקום לולי העופות שבקיבוץ, שמיועדים להריסה.
על פי הדיווח, התכנון הוא לבנות מלון בן 3 קומות, בו 90 חדרים בגודל של 41 מ"ר. בקומה הראשונה של המלון, ייהנו האורחים גם מבריכת שחייה פרטית. בנוסף על כך, במלון תיבנה גם בריכה חיצונית, בריכה מקורה, חדר כושר, ספא, מרכז כנסים גדול אמפיתאטרון ומסעדת שף. בנוסף על כך, במתחם המקיף של המלון, ייבנו עוד 10 סוויטות פרטיות שכל אחת מהן תהיה בגודל של 57 מ"ר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה