נדל"ן ותשתיות

אבי זק, WCG וקבוצת משקיעים רכשו בניין באיטליה: יהפוך למלון יוקרתי

הנכס היה שייך בעבר לכדורגלן פרנצ'סקו טוטי וממוקם ברומא ליד מזרקת TREVI והמדרגות הספרדיות. בתכנון: שיפוץ בעלות כוללת של 45,000,000 אירו. "בכוונתי להמשיך במגמת ההתרחבות לערים נוספות באירופה", מסר מנהל מלון Drisco המעורב בעסקה
מערכת ice | 
WCG ברומא (צילום אבי זק, WCG)
קבוצת העיר הלבנה (WCG) ממשיכה את התרחבותה ברומא עם נכס חדש. קבוצת WCG בשיתוף פעולה עם קבוצת משקיעים ואיש העסקים אבי זק רכשו בניין בגודל 3,000 מ"ר מכדורגלן העבר המפורסם פרנצ'סקו טוטי. על-פי הודעה שפרסמה הקבוצה לעיתונות היום (ראשון), הנכס צפוי לעבור שיפוץ בעלות כוללת של 45,000,000 אירו. אחד מהיתרונות המרכזיים של הנכס הוא מיקומו המרכזי - ליד מזרקת TREVI והמדרגות הספרדיות. 
לאחר השיפוץ, שצפוי להסתיים בשנת 2026, המקום עתיד להיפתח כמלון חמישה כוכבים. המלון העתידי יכלול 42 חדרים, מסעדה, חדרי ספא, בר על הגלל ועוד. אבי זק הוא מבעלי ומנהלי המלון המפורסם בתל-אביב The Drisco, מסעדת George & John ומספר מלונות מסוגים שונים בארץ. בהודעה שנשלחה לעיתונות הגיב זק על הרכישה ואמר: "התיירות באיטליה בכלל וברומא בפרט נמצאת במגמת גידול ואין לי ספק כי המלון יהפוך לאחד מהמלונות האיכותיים והמבוקשים ביותר ברומא". 
עוד אמר כי עסקה זו היא רק הראשונה מבין שורת עסקאות שהוא מתכנן באיטליה ובאירופה בכלל: "בכוונתי להמשיך במגמת ההתרחבות לעסקאות נוספות באיטליה ובערכים מרכזיות אחרות באירופה, לצד המשך ניהול הפעילות המלונאית בישראל". איציק בן שוהם, יו"ר קבוצת WCG מסר: "אין לנו ספק כי מיקום המלון, ההשקעה הרבה בו והניסיון הרב של אבי יובילו את הפרויקט להצלחה גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה