תיירות

מנכ"לית אל על בהבטחה ללקוחות: אלו ההטבות המיוחדות שתקבלו

דינה בן טל בפנייה ללקוחות: "הכרזנו על מדיניות מקלה, לפיה לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה עד 4 באוגוסט, לטיסה שמתוכננת להמריא עד ל-17 באוגוסט (כולל), רשאים לבטל את הכרטיס ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025. הנפקת שוברים מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים הנמכרים באל על"
מערכת ice |  2
דינה בן-טל גננסיה (צילום דוברות אל על, shutterstock)
לקוחות אל על? לדינה בן טל, מנכ"לית חברת אל על יש מסר מיוחד ובאגרת מיוחדת שפרסמה הלילה (אור לחמישי) שמיועדת לנוסעים של החברה כשהיא מסבירה כיצד החברה תפעל בצל האיומים מאיראן וחיזבאללה.
בן טל כתבה: "בתקופה מאתגרת זו עבור מדינת ישראל ואזרחיה, חברת אל על עושה את כל המאמצים על מנת להפעיל את לוח הטיסות כסדרו ואף לתגבר בטיסות נוספות שיאפשרו לישראלים שטיסותיהם בחברות הזרות בוטלו - לשוב הביתה. אנשי אל על פועלים לילות כימים בכדי לתת מענה לביקוש הגדול בעונת השיא של השנה, בעיצומה של חופשת הקיץ - ועל כך תודתי נתונה לכל אחת ואחד מהם. המצב הביטחוני מציב בפנינו אתגרים לא פשוטים והוא מחייב יכולות תמרון והתאמות מהירות. ישנו חוסר ודאות גדול בענף התעופה, ואנו רואים שליחות בהמשך הפעילות התעופתית ככל הניתן. אנו מעדכנים אתכם באשר לטיסותיכם באמצעות האתר שלנו ובשליחת הודעת SMS אישית"

היא גם הסבירה: "בימים האחרונים הוספנו טיסות ליוון ולקפריסין במחירים אחידים, על מנת לאפשר לכמה שיותר ישראלים לשוב הביתה דרך יעדים אלה. בקווים בהם התאפשר ומהם זיהינו ביקוש, הגדלנו את היצע המושבים באמצעות שיבוץ מטוס רחב גוף. ניתן לעקוב אחר התגבורים והטיסות הנוספות באתר אל על ובאמצעות הרשתות החברתיות. באתר החברה, לנוחותכם, מופיעה גם טבלת זמינות למושבים בטיסותינו".
מה יקרה להחזרים הכספיים בעקבות הביטולים? "הכרזנו על מדיניות מקלה, לפיה לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה עד 4 באוגוסט, לטיסה שמתוכננת להמריא עד ל-17 באוגוסט (כולל), רשאים לבטל את הכרטיס ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025. הנפקת שוברים מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים הנמכרים באל על: LITE, CLASSIC ו-FLEX. ניתן להנפיק שוברים עצמאית באתר החברה. אנו פועלים על פי הנחיות רשויות הביטחון והתעופה וערוכים לבצע שינויים על פי הנחיות שיתקבלו. אני מודעת לכך שלעיתים השינויים הללו גורמים לאי נוחות ועל כן בימים אלה כולנו נדרשים לסבלנות".
לסיום מסרה: "לקוחות אל על - האמון, התמיכה וההבנה שלכם הם הכוח המניע שלנו בעשייה ובתפעול טיסותינו בתנאים מורכבים, כשחלק מאנשינו עדיין מגויסים ומצויים בכוננות נוכח המצב המורכב. הצורך לצאת לחופשה לה חיכיתם מובן, והבילוי המשפחתי חשוב בתקופה זו מאין כמותו. אנו ממשיכים לפעול על מנת להיות פה לשירותכם. בימים אלה, התעופה הישראלית מוכיחה שוב את חשיבותה ואת נחיצותה למדינה ולאזרחיה ונמשיך לעשות הכול כדי להמשיך ולהוות את הגשר האווירי המחבר בין ישראל לעולם. כולי תקווה לימים טובים יותר ולבשורות טובות לעם ישראל ולשובם של כל החטופות והחטופים במהרה הביתה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לחלק הטבות?
    זאב 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה אשמה ,המדינה צריכה לשלם.
    סגור
  • 1.
    אל על חברה של חזירים!
    טוקבקיסטית 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נצלנים, חזירים, חבל שאתם קיימים.. צריך לפרק את החברה המקולקלת הזאת...
    סגור