תיירות

לשכת סוכני הביטוח: "על רשות התחרות להתערב בתעריפי הטיסות"

נשיא לשכת סוכני הביטוח פנה ליו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן בבקשה לקיים דיון חירום בנושא תעריפי הטיסות ארצה של הישראלים שנתקעו בחו"ל. לדבריו, "על הגורמים המוסמכים לפעול מול כלל חברות התעופה הנוחתות וממריאות מנתב״ג ולדרוש מהן לעמוד בכל החוקים והתקנות"
מערכת ice | 
שלמה אייזיק (צילום יחצ)
נשיא לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזיק, פנה הבוקר (שלישי) ליו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן בבקשה לכנס דיון חירום של הוועדה בנושא מחירי טיסות החזרה ארצה של הישראלים שנתקעו בחו"ל.
"הציבור הישראלי מתמודד בימים האחרונים מול גל גדול של ביטולי טיסות לארץ וממנה מצד חברות תעופה זרות וישראליות. רבבות ישראלים משלמים את המחיר המנופח והעצום בהזמנות של טיסות בתעריפים הזויים וכן בהוצאות של כספים בשל הארכת השהייה שלהם בחו״ל בשיא עונת התיירות.
"שוק התעופה ידוע בכך שהוא תחרותי בזמן שגרה, אבל בעת חירום הוא הופך לשוק שנשלט על ידי דואופול ואפילו מונופול. על רקע ביטולי הטיסות, ותעריפי טיסות החילוץ והטיסות הסדירות שנאלץ הציבור לשלם, אנו קוראים לכנס את הוועדה לדיון חירום בהול ולזמן אליו את הגורמים המוסמכים במשרד התחבורה, רשות התעופה האזרחית, ורשות התחרות.
"רשות התחרות ומשרד התחבורה חייבים להתערב באופן מיידי ולקבוע תעריפי מחירים הגיוניים עבור הטיסות ממספר יעדים מחו״ל לישראל. בנוסף, על הגורמים המוסמכים לפעול מול כלל חברות התעופה הנוחתות וממריאות מנתב״ג ולדרוש מהן לעמוד בכל החוקים והתקנות בכל הקשור להחזרים על טיסות שבוטלו על ידן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה