תיירות
ארקיע במהלך ענק: ההסכם החדש יגדיל את מספר הטיסות ליעד האהוב
ארקיע הודיעה על הסכם חדש עם רשות שדות התעופה להגדלת מספר הטיסות היומיות לעיר הדרומית, שיעמוד כעת על 6. עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, הדגיש את חשיבות חיזוק הקשר עם אילת, במיוחד לאור אירועי ה-7 באוקטובר והצורך בפתרונות דיור למפונים
התחרות בשמי ישראל על הקו לאילת מתחממת, כאשר חברת ארקיע הודיעה על הסכם חדש עם רשות שדות התעופה להגדלת מספר הטיסות היומיות לעיר הדרומית. ההסכם, שיכנס לתוקף בחודשים אוגוסט עד אוקטובר, כולל הפעלת שש טיסות יומיות לכל כיוון וחידוש טיסת הבוקר המוקדמת מאילת. מהלך זה מגיע כתגובה ישירה לאתגר שמציבה חברת ישראייר, בבעלות איש העסקים רמי לוי, אשר נכנסה לשוק הטיסות הפנים-ארציות ומאיימת על הדומיננטיות של ארקיע בקו זה.
על פי פספורטניוז התחרות בין שתי החברות מתבטאת במספר היבטים מרכזיים. ראשית, ישנו מאבק על המחיר, כאשר ישראייר מציעה מחירים נמוכים יותר, מה שמאלץ את ארקיע להגיב בהורדת מחירים ובשיפור השירות. שנית, שתי החברות מתחרות על הגדלת תדירות הטיסות ועל זמני המראה ונחיתה אטרקטיביים. בנוסף, התחרות הובילה לשיפורים משמעותיים בחוויית הלקוח, כולל שירות לקוחות משופר, נוחות טיסה מוגברת ואפשרויות הזמנה מתקדמות.
השפעות התחרות על הענף והצרכנים הן מרחיקות לכת. מחד, הצרכנים נהנים ממחירים נמוכים יותר ומשירות משופר. הגדלת מספר הטיסות משפרת את הנגישות לאילת עבור תיירים ואנשי עסקים, מה שצפוי לתרום לפיתוח הכלכלי של העיר והאזור כולו. מאידך, הגברת התנועה האווירית מציבה אתגרים לוגיסטיים ותפעוליים משמעותיים לנמלי התעופה, במיוחד בשדה דב החדש ובנמל התעופה רמון.
עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, הדגיש את חשיבות ההסכם החדש ואת המאמצים הרבים שהושקעו בהשגתו, תוך שהוא מודה לגורמים השונים שסייעו בתהליך.
עוד ב-
במקביל, משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, הדגיש את חשיבות חיזוק הקשר עם אילת, במיוחד לאור אירועי ה-7 באוקטובר והצורך בפתרונות דיור למפונים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.בולשיט אחד גדול,עובד נתב"ג 07/2024/31הגב לתגובה זו0 0לא מהלך ענק ולא נעליים, ישראייר שנים טסה לאילת עוד מהימים שרמי לוי היה עובד במחנה יהודה,ושש טיסות יומיות זה עדיין פחות ממה שהיה לפני המלחמה,תפטרו את הכתב הכושל והשקרן שלכםסגור
-
6.ישראייר נכנסה לקו על גבי כנפי העמק ב-1996, בוקר טוב (ל"ת)עופר 07/2024/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.חברה קושלת - אפס שירותרפאל 07/2024/31הגב לתגובה זו0 0זהת פעם האחרונה שאני טס ארקיע. זה התחיל בזה שתהינו באות אחת בשם ובפחות מ- 24 שעות רצינו לתקן וגבעו מאיתנו 80 דולר, בכלל לפי חוק סכויות הצרכן יכולנו לבטל בחינם ולהזמין שוב. אחר כך רצינו להוסיף כבודה, הוספנו ושילמנו אבל מה שהזמנו מהתחלה פתאום נעלם הסברנו שזה לא הגיעוני אחרי בזבוז של יום שלם והקשנות ארקיעו מצאו שיש להם בעיה במערכת. בסוף הדובדבן שבקצפת יום לפני הטיסה אמרו לנו שהמטוס התקלקל ועוברים למטוס יותר קטן אז לא כולם יעלו והם בכרו שאנחנו לא עולים על המטוס, שנפנה ליראייר שיתנו לנו פתרון. הפתרון היה או לטוס בעוד 5 שעות מרגע שקבלנו את ההודעה שזה היה גם יום לפני הטיסה או לעשות קונאקשאן. שמקרה שלי בגלל אבא שלי זה היה בלתי אפשרי. אחרי שעות המתנה עד שענו לי בטלפון בקשתי שיבינו שאני והמשפחה שלי חייבים לעלות למטוס הזה ומבקשת את התחשבותם בגלל מצבו של אבא. נאמר לנו שאין מה לעשות הם לא מחליטים המחשב מחליט. איפה האנושות פה? איפה ההתחשבות? בסוף ישראייר מצאו לנו פתרון שגם כן זה היה סיוט והפסדנו לילה. גם בחזרה היו תקלות אבל כבר הבננו שאין עם מי לדבר. בקיצור לא ממליץ בכלללל לטוס עם ארקיע.סגור
-
4.ביזיוןנוסע דרומי 07/2024/30הגב לתגובה זו3 0אין טיסה אחת של חברת ארקיע כמעט שיוצאת בזמן עיכובים בלי סוף ברמה של שעות בזיון לא פעם פספסתי אירועים בגלל האיחורים.לא ממליץ.סגור
-
3.רק לא ארקיע. הם סיוט לנוסע (ל"ת)רק לא 07/2024/30הגב לתגובה זו4 0סגור
-
2.איפה זה שדה דוב החדש? (ל"ת)ברוך 07/2024/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מעולה, תחרות בריאה, שלב הבא הטיסות הארוכות (ל"ת)יאיר 07/2024/29הגב לתגובה זו1 0סגור