תיירות

העומס בשיאו בנתב"ג: זו האזהרה שנמסרה לטסים לחו"ל

בסך הכל יצאו היום כ-33,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-30,900 נוסעים. השיא עמד על כמה אלפים יותר, אבל טרם נחצה רף 70 אלף העוברים בשדה ביום אחד, ברשות שדות התעופה ממליצים כי: "יש  לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשות שדות התעופה מעדכנת את הטסים לחו"ל והשבים לישראל מחופשות הקיץ או הנסיעות העסקיות, לגבי העומס בנמל התעופה בן גוריון. היום, יום שלישי ה-16/7/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-64,000 נוסעים ב-379 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות, מדובר במשחק שלא רחוק מהשיא שנרשם מוקדם יותר החודש.
על פי הנתונים שפורסמו הבוקר (שלישי) בסך הכל יצאו היום כ-33,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-30,900 נוסעים. השיא עמד על כמה אלפים יותר, אבל טרם נחצה רף 70 אלף העוברים בשדה ביום אחד.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.  רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. 
לסיום ממליצים ברשות שדות התעופה כי: "יש  לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת. טרם ההגעה לנמל התעופה כדאי לבדוק מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה