תיירות

אזהרה לנוסעים מנתב"ג הלילה: "הגישה לא תתאפשר, אין יציאה"

ברשות שדות התעופה מסרו כי: "לנוסעים בטיסות הלילה והבוקר המגיעים מכיוון ירושלים  הכניסה  לנתב"ג  דרך כביש 40 בלבד, כמו כן מומלץ להגיע לנתב"ג ברכבת או תחבורה ציבורית. לא תתאפשר יציאה לכיוון תל אביב מכביש מס 1. היציאה מכביש 40 בלבד. הגישה  לנתב"ג לא תתאפשר  דרך כביש מס 1 מירושלים"
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רשות שדות התעופה מפרסמת כי היום, יום שלישי ה-9/07/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-59,700 נוסעים ב-367 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-31,400 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-28,300 נוסעים.
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.  רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. 

יש  לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת. טרם ההגעה לנמל התעופה כדאי לבדוק מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה דרך האתר הרשמי ולוודא כי אין דחייה או ביטול.
בתוך כך ברש"ת פרסמו: "שימו לב: ביום חמישי, ה-11/07/2024, משעה 22:00 ועד למחרת  בשעה 06:00  בבוקר, יחסם כביש 1 לתנועה מכיוון  ירושלים לתל אביב ממחלף  לוד ועד היציאה מהחניון של הנתיב המהיר לתל אביב (ממזרח  למערב) בשל עבודות בכביש".
לסיום נכתב: "לנוסעים בטיסות הלילה והבוקר המגיעים מכיוון ירושלים  הכניסה  לנתב"ג  דרך כביש 40 בלבד, כמו כן מומלץ להגיע לנתב"ג ברכבת או תחבורה ציבורית. לא תתאפשר יציאה לכיוון תל אביב מכביש מס 1. היציאה מכביש 40 בלבד. הגישה  לנתב"ג לא תתאפשר  דרך כביש מס 1 מירושלים"..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה