תיירות

מפחדים לטוס לחו"ל? זו המדינה שמתחננת לתיירים ישראלים

עם פתיחתו של קו טיסות חדש מתל אביב לקובנה, לצד הקווים הקיימים לוילנה, ליטא הפכה לנגישה יותר מאי פעם למטיילים הישראלים. המחירים התחרותיים, הן בטיסות והן באפשרויות הלינה והבילוי במדינה, הופכים את ליטא ליעד אטרקטיבי במיוחד
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
בעוד רבים מהישראלים מחפשים יעדים חדשים ובטוחים באירופה, מדינה אחת עומדת להפתיע את המטיילים - ליטא. מעבר לתמיכתה הבלתי מסויגת בישראל, ליטא מציעה חוויה תיירותית עשירה ומגוונת שטרם זכתה להכרה מספקת מצד התייר הישראלי. עם שילוב ייחודי של היסטוריה עתיקה, טבע פראי ותרבות עירונית מתקדמת, ליטא מתגלה כיעד אידיאלי למגוון רחב של מטיילים.
וילנה, בירת ליטא, היא מיקרוקוסמוס של כל מה שהמדינה מציעה. העיר העתיקה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, מציגה ארכיטקטורה מרהיבה מתקופות שונות. לצד זאת, וילנה הפכה למוקד חדשנות וטכנולוגיה, עם סצנת סטארט-אפים תוססת. הניגוד בין הישן לחדש יוצר אווירה ייחודית שמושכת צעירים מכל העולם. לא במקרה נבחרה ליטא כמדינה המאושרת בעולם לצעירים עד גיל 30 בדירוג האושר העולמי האחרון.

ליטא זכתה לאחרונה להכרה בינלאומית גם בתחום הקולינרי, עם ארבע מסעדות בעלות כוכב מישלן ו-26 מסעדות נוספות שזכו להמלצות במדריך היוקרתי. אך מעבר לסצנה הגסטרונומית המתפתחת, ליטא מציעה חוויה טבעית יוצאת דופן. הנופים הירוקים, האגמים והיערות הופכים אותה ליעד מושלם לחובבי טבע ופעילויות חוץ. תיירים יכולים ליהנות משיט באגמים, טיסות בכדור פורח מעל נופים עוצרי נשימה, או פשוט להירגע באחד ממרכזי הספא המפורסמים של המדינה.
עם פתיחתו של קו טיסות חדש מתל אביב לקובנה, לצד הקווים הקיימים לוילנה, ליטא הפכה לנגישה יותר מאי פעם למטיילים הישראלים. המחירים התחרותיים, הן בטיסות והן באפשרויות הלינה והבילוי במדינה, הופכים את ליטא ליעד אטרקטיבי במיוחד. בין אם מדובר בחופשה משפחתית, טיול זוגי רומנטי או חופשת ספא מפנקת, ליטא מציעה מגוון אפשרויות המתאימות לכל תקציב וסגנון.
"ליטא בטוחה ומחכה לישראלים, עכשיו יותר מתמיד," אומרת אולגה גונכרובה, מנכ"לית לשכת התיירות של ליטא. היא מדגישה את המגוון הרחב של אפשרויות התיירות, מהערים המרכזיות ועד לטבע הקרוב והמדהים ועיירות הספא המובילות. עם מזג אוויר נעים בקיץ, תשתיות תיירות מפותחות ואווירה ידידותית, ליטא מזמינה את המטיילים הישראלים לגלות את קסמיה הייחודיים ולחוות חופשה בלתי נשכחת במזרח אירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה