תיירות

בסך 2 מיליארד דולר: חברת הלואוקוסט שכמעט קרסה מושקעת בענק

חברת התעופה סאוות'ווסט אירליינס נאלצה לפטר אלפי עובדים ולצמצם את פעילותה עקב קשים כלכליים ברקע תקלות במטוסי הבואינג שלה. כעת, חברת ניהול ההשקעות "Elliott Management" מעוניינת להשקיע בה כ-1.9 מיליארד דולר - תחת הנהלה חדשה לגמרי
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת ניהול ההשקעות "Elliott Management" מעוניינת להשקיע סכום של 1.9 מיליארד דולר בחברת סאוות'ווסט אירליינס, ולשנות את הרכב הנהלת החברה במטרה להוציא אתה מהבוץ אליו היא נקלעה.  נציין כי חברת הלואוקוסט נאלצה לפטר אלפי עובדים ולסגור את פעילותה בארבע שדות תעופה ברקע תקלות במטוסי הבואינג שלה מדגם 737 MAX, שבאופן די אירוני נמכרו לחברת אל על כחלק מעסקה הגדולה ביותר שעשתה אי פעם.
חברת ההשקעות מעוניינת שהמנכ"ל הנוכחי, בוב ג'ורדן, וכן יו"ר גארי קלי יוחלפו במועמדים חיצוניים, בשל העובדה כי החברה "הפכה לאחת הגרועות" בפרק זמן קצר למדי. אליוט מקיימת דיאלוג עם בעלי המניות בחברה במטרה להעריך את נקודת מבטם נוכח השינויים שהיא מעוניינת לבצע בחברה.
סאוות'ווסט הוקמה בסוף שנות השישים כשהמודל שלה היה חברת תעופה המקשרת בין שדות תעופה משניים בכל רחבי ארה"ב באמצעות מטוסים צרי-גוף. מודל החברה נחשב למוצלח במיוחד, והיא נחשבה לחברת התעופה שמסיעה את מספר הנוסעים הגדול בעולם. עם זאת, לאור קשיים טכניים בדגמי המטוסים הפעילות שלה התכווצה משמעותית היא איבדה מערכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה