תיירות

טרגדיה בטיסה: אדם נהרג ועשרות נפצעו בתקרית קטלנית בשחקים

טרגדיה ענקית בטיסה של חברת התעופה סינגפור איירליינס מלונדון לסינגפור, לאחר שמערבולת אוויר קטלנית התרחשה והביאה למותו של אדם, כאשר עשרות נוסעים נוספים נפצעו. המטוס ביצע נחיתת חירום בבנגקוק

מערכת ice | 
נחיתת חירום (צילום shutterstock)
טרגדיה ענקית בשחקים התרחשה היום (שלישי) בטיסה של חברת התעופה סינגפור איירליינס מבירת אנגליה לונדון לסינגפור, זאת לאחר שמערבולת אוויר קטלנית גרמה למותו של נוסע אחד, והביא לפציעות בדרגות שונות לעוד 30 נוסעים.
האירוע התרחש בזמן נחיתת חירום שעשה המטוס בבירת תאילנד, בנגקוק, בעקבות מערבולת האוויר הקטלנית. חברת התעופה מסרה כי בטיסת SQ321, המטוס שהמריא מנמל התעופה הית'רו סטה מנתיבו בעקבות מערבולת האוויר וביצע כאמור נחיתת חירום בתאילנד בשעה 15:45 (זמן מקומי). על המטוס היו 211 נוסעים ו-18 אנשי צוות אווירי.
בהודעה הרשמית שהוציאה חברת התעופה סינגפור איירליינס נמסר כי "אנחנו יכולים לאשר שיש פצועים והרוג אחד בסיפון מטוס הבואינג 777-300ER. סינגפור איירליינס שולחת את תנחומיה העמוקים למשפחת ההרוג".
מדובר בתקרית חריגה, אך לא מפתיעה במיוחד, שכן רוב נחיתות החירום והתאונות האוויריות של מטוסים מתרחשות בעקבות מערבולות אוויר, שנחשבות קטלניות, מסוכנות ובעיקר כאמור נפוצות. עדיין לא ברור באיזה שלב של הטיסה התרחשה מערבולות האוויר, אך בעקבות כך עולה שאלה בחלק מחברות התעופה האם לחייב נוסעים להיות עם חגורה בכל שלבי הטיסה, ולא רק לפני הנחיתה או בשלב ההמראה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה