תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: זו ענקית התעופה שחוזרת לישראל

חברת התעופה ההולנדית KLM מחזירה את טיסותיה לישראל וממנה בשעה 16:50 כשמטוס שלה ינחת בארץ.. חברות תעופה נוספות שביטלו את הטיסות שלהן בשבוע שעבר גם אמורות לשוב בהקדם
מערכת ice | 
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי 10 ימים של חוסר ביטחון בצל המצב הביטחוני הרעוע והעננה מעל ישראל על רקע התגובה לאיראן על מתקפת הטילים , חברת התעופה אייר פראנס הודיעה ב-15.4 כי היא מבטלת את טיסותיה לישראל וממנה בימים ראשון ושני וכך גם KLM. בחלוף 10 ימים, השגרה חוזרת לנתב"ג..
חברת התעופה ההולנדית KLM מחזירה את טיסותיה לישראל וממנה בשעה 16:50 כשמטוס שלה ינחת בארץ.. חברות תעופה נוספות שביטלו את הטיסות שלהן בשבוע שעבר גם אמורות לשוב בהקדם.
 
כזכור, בהודעת החברה הוסבר מדוע מבוטלות הטייסות: "אנו בוחנים ומעריכים באופן רציף את המצב הביטחוני במזרח התיכון ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות. בטיחות הנוסעים והצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של לופטהנזה בכל עת"
במקביל ל-KLM גם SWISS השעתה טיסותיה לת"א עד להודעה חדשה בשל המתיחות עם איראן. בהודעת החברה נכתב: "לאור ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון, החלטנו להשעות את פעילות SWISS לתל אביב וממנה עד להודעה חדשה. ב-SWISS בטיחות הצוותים והנוסעים עומדת בראש סדר העדיפויות", היא לא חוזרת לעת עתה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה