TOP 5

5 פיצ'רים נסתרים בסמארטפון שישדרגו לכם את השימוש

סמארטפונים של סמסונג מציעים המון אפשרויות מתקדמות, אבל יש פיצ'רים נסתרים שאתם אולי מפספסים. גלו חמישה כלים מפתיעים שיכולים לשדרג את השימוש שלכם בגלקסי
מערכת ice | 
פיצ'רים בסמארטפון (צילום shutterstock)
סמסונג גלקסי מציע מגוון רחב של תכונות, אבל לא כולן מוכרות לכל המשתמשים. ישנם פיצ'רים שיכולים להקל על חיי היומיום שלכם ולהוסיף המון ערך לשימוש במכשיר. הנה חמישה פיצ'רים שלא הכרתם ושכדאי להתחיל להשתמש בהם:
1. אלבומים משותפים
בגלקסי יש אפשרות ליצור ולשתף אלבומים משותפים עם חברים ובני משפחה שיש להם חשבון סמסונג. כל משתתף יכול להעלות תמונות לאלבום בצורה ישירה, וכל המידע נשמר בענן, כך שאין צורך בזיכרון פנימי נוסף במכשיר.
2. אחסון בענן דרך אפליקציית "הקבצים שלי"
אפליקציית "הקבצים שלי" מאפשרת גישה לא רק לקבצים במכשיר עצמו אלא גם לאחסון בענן כמו Google Drive ו-OneDrive. כך אפשר לנהל את כל הקבצים במקום אחד, מבלי לעבור בין אפליקציות שונות.
3. Bixby Vision
למרות שלא תמיד זוכה לאהדה, Bixby Vision כולל כלים מתקדמים כמו תרגום טקסט אוטומטי וזיהוי מוצרים בזמן אמת דרך המצלמה. הכלי יכול גם להציע מתכונים ומידע נוסף על פריטים שאתם מזהים במצלמה.
4. פאנל מדידת גדלים
בפאנל הצדדי של גלקסי ישנם כלים כמו סרגל ומצפן, שמאפשרים למדוד פריטים קטנים ישירות מהטלפון. מדובר בפיצ'ר נוח במיוחד למדידות מהירות של פריטים קטנים או למי שצריך מדידות מדויקות בשטח.
5. נגן וידאו ברקע
באמצעות Samsung Internet תוכלו להפעיל סרטונים ברקע בזמן שאתם גולשים באתרים אחרים. כך, למשל, תוכלו להאזין לסרטון גם בזמן שאתם עוסקים בפעולות נוספות, בלי להישאר כל הזמן על המסך של הווידאו.
שימוש בפיצ'רים המתקדמים האלו יאפשר לכם לנצל את הגלקסי שלכם בצורה טובה יותר ולהפוך אותו לכלי עוצמתי הרבה יותר בחיי היום-יום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה