TOP 5

מביך: אלו חמש השאלות שאסור לשאול בדייט ראשון

אין על אהבה ממבט ראשון, אז אל תהרסו אותה. דייט ראשון הוא הזדמנות להכיר, אבל יש שאלות שעלולות להרוס את הרושם. גלו אילו חמש שאלות כדאי להימנע מלשאול כדי לא להפוך את המפגש למביך
מערכת ice | 
דייט מביך (צילום shutterstock)

דייט ראשון הוא תמיד מרגש, אך גם מורכב, בין אם מגיע מהיכירות רבת שנים לבין אם מגיע מאפליקציית היכירויות. זהו המפגש הראשוני שבו שני אנשים מנסים להכיר זה את זה ולהבין האם יש פוטנציאל לקשר אמיתי. אך לצד הרצון להכיר ולהתחבר, ישנם נושאים ושאלות שעלולים להיות רגישים מדי, במיוחד במפגש ראשון. הנה חמש השאלות שכדאי להימנע מהן בדייט הראשון, לפי מומחים לזוגיות.

1. מה מערכת היחסים שלך עם ההורים שלך?
שאלות אישיות מדי יכולות להרתיע בדייט ראשון. מומחי זוגיות ממליצים להתרחק משאלות פולשניות כמו זו, שנוגעת ליחסים משפחתיים. מדובר בנושא רגיש ואישי שעלול להרגיש חטטני ולא מתאים למפגש ראשוני. עדיף לחכות להיכרות מעמיקה יותר לפני שנוגעים בנושאים כאלה.
2. למה נפרדת מהאקס שלך?
שאלה על קשרים קודמים יכולה להרוס את האווירה בדייט ראשון. אנשים עשויים לרצות לברר על העבר הזוגי של הדייט כדי לזהות דגלים אדומים, אבל מומחים מזהירים ששאלה זו אינה מועילה בשלב כה מוקדם. העבר אינו בהכרח רלוונטי להווה, וכל אדם יכול להתנהג אחרת עם בני זוג שונים.
3. איך את/ה עובד/ת בעבודה כזאת?
שאלות שיפוטיות או מזלזלות על המקצוע של בן הזוג הפוטנציאלי הן טעות גדולה. כששואלים שאלה כזו, הדייט עלול להרגיש שהוא תחת ביקורת או "בוחן". מומלץ להימנע מלשפוט ולשאול שאלות שיאפשרו לבן הזוג לדבר על תחומי העניין שלו ולא להרגיש מותקף.
4. את/ה מחפש/ת קשר רציני?
שאלה על כוונות לטווח ארוך, כגון האם הדייט מחפש מערכת יחסים רצינית, יכולה להבריח את האדם השני מהר מאוד. גם אם מדובר במידע חשוב, הדייט הראשון הוא מוקדם מדי לשיחה על כוונות ארוכות טווח. עדיף להניח לשיחה לזרום בנוחות ולהכיר קודם את האדם שמולכם.
5. מה התנוחה המועדפת עליך?
שיחות על מין, במיוחד בדייט ראשון, הן נושא בעייתי. העלאת נושא המין מוקדם מדי עלולה להיתפס כגסה ולא מכבדת. שאלות כאלה יכולות להפוך את השיחה למביכה ולעיתים קרובות ליצור רושם שלילי. מומלץ להמתין לשלב שבו יש יותר אינטימיות וקשר אמיתי לפני שנכנסים לנושאים אלה.
דייט ראשון הוא הזמן ליצור חיבור ראשוני, ולא לדון בנושאים רגישים או אישיים מדי. הימנעות מחמשת השאלות הללו תאפשר לדייט להתנהל בצורה נעימה, ובלי לגרום לאי נוחות או מבוכה. תמיד כדאי להכיר את האדם שמולכם בקצב הנכון, ולא למהר להעלות נושאים כבדים מדי בתחילת הדרך.

תמונה: shutterstock

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה