TOP 5

גדעון סער נכנס לממשלה? 5 דברים שלא ידעתם על חבר הכנסת

גדעון סער, פוליטיקאי ותיק ויו"ר סיעת הימין הממלכתי, עבר דרך ארוכה לפני שהגיע למעמדו היום. לפני שמדברים בכלל עם נכנס לממשלה או לא, חשוב להכיר שגם מעבר לתפקידיו הרבים, ישנם פרטים מעניינים פחות מוכרים על חייו האישיים ועל הקריירה שלו, אלו חמישה דברים שלא ידעתם על גדעון סער
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, גדעון סער, יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג, נעם רבקין פנטון, דודו בכר/POOL)

גדעון משה סער, חבר הכנסת ויו"ר סיעת הימין הממלכתי, נולד לאב ארגנטינאי ולאם בוכרית. הוא התחיל את דרכו הציבורית כנער פעיל בתנועת "התחיה", וכיום הוא אחד מהפוליטיקאים שנראה שהם כאן כדי להישאר. סער שירת כלוחם בחטיבת גולני, שם נפצע במהלך שירותו. בהמשך דרכו, הפך לעורך דין, ונכנס לפוליטיקה הישראלית בתפקידים בכירים כמו שר המשפטים, שר החינוך ושר הפנים.

מבחינה אישית, בגיל 24, מעט לפני החתונה הראשונה שלו, עברת את שם משפחתו מ"סרצ'נסקי" ל"סער". את השירות הצבאי שלו העביר כלוחם בחטיבת גולני, נפצע והמשיך בחטיבה כמש"ק מודיעין. גדעון סער התגרש מאשתו הראשונה, ממנה יש לו שתי בנות, אחת מהן היא השחקנית אלונה סער. בשנת 2013, הוא התחתן בשנית עם מגישת החדשות גאולה אבן סער, ולשניים שני ילדים משותפים. לסער תואר ראשון במדעי המדינה וכמו כן גם במשפטים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב, שם הוא מתגורר. מעבר לקריירה הפוליטית שלו, ישנם פרטים נוספים שלא כולם מכירים עליו.
חמישה דברים שלא ידעתם על גדעון סער


1. כיתה מצטיינת:
בזמן לימודיו בבית הספר, גדעון סער כיהן כיו"ר מועצת התלמידים. בכיתה שלו למדה גם רקפת רוסק, שהפכה לימים למנכ"לית בנק לאומי.

2. הקשר עם היועמ"שית גלי בהרב-מיארה:
סער הכיר את גלי בהרב-מיארה בעת שעבדו יחד בפרקליטות מחוז תל אביב. כשהפך לשר הפנים, מינה אותה ליו"ר ועדה לבחינת כשירות מועמדים לתאגידים עירוניים. בשנת 2021 הציע לה להתמודד על תפקיד היועצת המשפטית לממשלה.
3. קידום מעמד האישה:
כאשר כיהן כיו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, היה גדעון סער הגבר הראשון שנבחר לעמוד בראש הוועדה.
4. קבוצה אהובה:
סער אוהד שרוף של קבוצת הכדורגל הספרדית ריאל מדריד.
5. פרסים ועיטורים:
2004 - עיטור הכבוד האיטלקי Ufficiale
2009 - אות אומ"ץ
2011 - תואר כבוד מטעם נשיא איטליה – אות Commendatore (נאמן)
2012 - עיטור הכבוד Orden del Mérito Civil2012

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה