TOP 5

טופ 5: חמשת המלונות הטובים ביותר שהיו פעם בתי ספר

לרגל חזרה לבית הספר, אתר בוקינג ליקט חמישה מלונות ששימשו בעבר לבתי ספר וכיום משמשים כמלונות מיוחדים
ענת סימן טוב | 
מבנה בית ספר שהוסב למלון (צילום יחצ בוקינג)
החופש הגדול נגמר, התלמידים חזרו בשבוע שעבר לבתי הספר ולגנים. בעודנו חושבים על החופשה הבאה, אתר BOOKING, העלה סקר על הרצון לשהות במלונות ייחודי. 68% ענו שהם מעוניינים בכך ולכן, נבחרו שישה מקומות אירוח ייחודיים ששימשו בעבר כבתי ספר ועשו את המהפך מחוויית למידה לחוויית אירוח ונופש. מבניין אר-דקו שהיה פעם בית ספר שבדי לבנות, עד לבית ספר יסודי בבנגקוק שהפך למקום אירוח מיוחד.
1. בצפון-מזרח פורטלנד, נמצא בית הספר ההיסטורי McMenamins Kennedy School, שפתח את שעריו לתלמידים בשנת 1915 ופעל כבית ספר יסודי ציבורי עד 1975. כיום המקום הוא בית מלון ייחודי, כשבכמה מהחדרים יש אלמנטים מקוריים מהכיתות כמו לוחות הגיר והמתלים לתיקי התלמידים. האורחות והאורחים יכולים לצפות בסרט באודיטוריום הישן, לישון בכיתה או להגניב כוסית ויסקי לאזור שבו התלמידים נשארו לריתוק. מחוץ למלון, אפשר ליהנות משפע הפעילויות שיש לפורטלנד היפה להציע. למשל, סיור אופניים בין דוכני מזון שנותן שיעור מאלף לגבי ההיסטוריה הקולינרית של העיר, או סיור  מופלא בהדרכה עצמית למי שמחפשים דרך מושלמת לשוטט ברחובות העיר. התענוג של המלון הזה יעלה בספטמבר החל מ-799 שקלים לזוג באתר בוקינג
2. במרכז סטוקהולם המפורסם נמצא בניין אר-דקו ששימש בעבר כבית ספר לבנות והפך למלון יוקרה ב-2013. במבנה יש ריהוט בהשראת סגנון האר-נובו וחדרי רחצה מאבן גיר. הוא עוצב על-ידי האדריכלים השבדים Hagström & Ekman, ופעם הוא היה מוסד חינוכי מפורסם, אבל היום יש בו אווירה מודרנית בשילוב אלגנטיות על-זמנית. המיקום של המלון מאפשר לצאת ולחוות כמה משלל האטרקציות של סטוקהולם, כולל הארמון המלכותי מתקופת הבארוק והכנסייה המלכותית בעיר העתיקה. לילה במלון כזה יעלה לכם החל מ-699 שקלים ללילה לזוג. 

מלון בתוך בית ספר ישן. צילום: יח"צ בוקינג
3. במחוז נמור נמצא בית ספר לשעבר, שהוא לא רק גדול ומרשים אלא גם בעל מיקום אידאלי. זו נקודת יציאה נוחה לתיירים שרוצים לנסוע לבקר בערים ההיסטוריות נמור ושרלרואה שהוקמו עוד בימי הביניים, או במנזר מרדרה (Maredre) ששוכן בקרבת מקום. בבניין יש שבעה חדרי שינה, שבעה חדרי רחצה ועיצוב מודרני עם מתקנים שיקלעו לטעמם של רוב האורחים, כולל חדר משחקים, אזור משחק ייעודי לילדים וחדר טלוויזיה עם פופים שמזכיר בית קולנוע קטן. לילה במלון הזה יעלה לכם החל מ-787 שקלים לזוג ללילה. 

מלון שהוסב ממבנה ישן. צילום: יח"צ בוקינג
4. באזור שקט ליד התעלה ובמרחק הליכה קצר ממרכז דבלין, נמצא Schoolhouse Hotel במבנה ששימש כבית ספר מ-1859 עד 1969. בשנת 1997, הבניין הפך למלון בוטיק ייחודי עם גן יפהפה ובר-מסעדה. מרכז דבלין נמצא רק כמה צעדים משם, וזה אומר שהנופשים יכולים לאתגר את עצמם עם משחק אינטראקטיבי בעקבות האתרים המפורסמים של דבלין – סיור בהדרכה עצמית שמשלב בין המשחק 'חפש את המטמון' לחדר בריחה באוויר הפתוח. זו דרך כיפית לגלות עובדות וסיפורים פחות מוכרים לגבי האתרים שבעיר, תוך פתרון חידות וחיפוש רמזים.  לילה לזוג בחדר כזה יעלה לכם החל מ-1200 שקלים. 
5. מקום האירוח הזה נמצא באזור היסטורי ושקט לאורך Fuang Nakhon Road, אחת הדרכים הסלולות הראשונות בתאילנד. הוא מעוצב בסגנון וינטג' ושוכן במבנה משופץ שהיה בעבר בית ספר יסודי. המבנה והעיצוב המקוריים והקלאסיים של המקום נשמרו ברובם, וכיום האורחות והאורחים במלון היפה יכולים ליהנות מארוחה של מטעמים מקומיים באוויר הפתוח, במסעדה שממוקמת בגן מטופח ונעים. מקום האירוח נמצא בלב שכונה עתיקה בבנגקוק, וזה מיקום אידאלי למי שרוצים לבקר בכמה מהאטרקציות הכי טובות בעיר. אם המקצוע האהוב עליכם בבית הספר היה היסטוריה, אל תחמיצו את סיור האודיו בהדרכה עצמית בארמון מלך תאילנד, שבו אפשר לשמוע סיפורים על העבר של הארמון, פסל בודהה המפורסם בעל צבע האזמרגד והקרבות האגדיים בין המלכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה