כסף וצרכנות

זו חברת התעופה שהחלה לבטל טיסות לחודש דצמבר

חברת התעופה ריינאייר הודיעה בשבוע שעבר כי היא דוחה את טיסותיה עד ה26.10 כולל, ובמקביל החלה לדחות טיסות חודשים קדימה
ענת סימן טוב |  3
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
בעוד שחברות תעופה רבות שבות לטוס לארץ,  שתי חברות לואו קוסט מאוד בולטות טרם חזרו ולא נראה שהן מתכוונות לחזור,  איזי ג'ט וריינאייר.
חברת איזי ג'ט נכון לכיום לא צפויה לחזור כבר מתחילת המלחמה ב7.10 עד מרץ 2025 ואילו חברת התעופה הלואו קוסט ריינאייר, הודיעה בשבוע שעבר כי היא מבטלת את טיסותיה עד ה26.10 כולל. כזכור, החברה ביטלה טיסות עד ה30.9 והאריכה אותם בשבוע שעבר.
עם זאת, החברה החלה בדילול טיסות וביטולי טיסות של חודש נובמבר ודצמבר. נוסעים רבים החלו להתלונן כי טיסתם לחודשים אלו התבטלה, ואחרים אומרים כי בקושי קיימים טיסות בחודשים אלו.
אותם לקוחות מתלוננים עם השירות לקוחות בנושא שנעלם וגם בקושי מקבלים  כבר מענה במיילים. כך כתבו בקבוצת הפייסבוק "ריינאייר לואו קוסט הקבוצה הרשמית". במקביל גם בקבוצת הטלגרם עדכוני תעופה, החלו להודיע על ביטולי טיסות גם מלוח הטיסות של החברה.
לפי איך שזה מסתמן, החברה מאותת לדילול או ביטול לחלוטין של חודש נובמבר דצמבר, שידועים כיעדים חמים גם בגלל הכריסמס והשווקים שלה, גם בגלל סוף השנה וחופשת חנוכה שיוצאת בתאריכים אלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כבר ביטלו לנו (ל"ת)
    ורדה 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ריינאייר שולחת הודעה מסודרת
    ברכה שפרה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריינאייר שולחת הודעת מייל מסודרת עם הודעה על הביטול. בהודעה הסברים מפורטים וברורים על האפשרויות של המזמין. בקשת החזר כספי פשוטה, והכסף זוכה במלואו בכרטיס האשראי תוך יומיים. מה הסיפורים התמוהים על שירות לקוחות גרוע?
    סגור
  • 1.
    שיילכו קיבינימט
    בן 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ריינאייר, איזידייט - אסור בתכלית הריסור חטוס איתם !
    סגור