תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: זו חברת התעופה שחוזרת ב-17.9

airBaltic מחדשת את הטיסות לתל אביב. הטיסות מתוכננות להמריא מישראל בימים ראשון, שלישי, רביעי ושישי בשעה- 06:40 ומריגה בימים שני, שלישי, חמישי ושבת בשעה- 23:25
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת airBaltic הכריזה על חידוש הטיסות בין ריגה לתל אביב ותחזור להפעיל החל מה- 17 בספטמבר עם 4 טיסות שבועיות, כאשר שעות הטיסה המדויקות יפורסמו בשבוע הקרוב. נכון להיום הטיסות מתוכננות להמריא מישראל בימים ראשון, שלישי, רביעי ושישי בשעה- 06:40 ומריגה בימים שני, שלישי, חמישי ושבת בשעה- 23:25.
הודעה משמחת זו מצטרפת להודעה האחרונה על השקת קו הטיסות החדש של airBaltic בין וילנה (VNO) לתל אביב, בו החברה תפעיל 2 טיסות שבועיות החל מסוף מרץ 2025, עם מחירים המתחילים מ-199 דולר לטיסה בכיוון אחד.

airBaltic היא חברת התעופה המובילה בבלטיות ואחת מחברות התעופה הצומחות במהירות הרבה ביותר באירופה. כחברת תעופה היברידית, היא מנצלת את היתרונות הן של רשת מסורתית והן של חברות תעופה לואו קוסט. דרך רשת של למעלה מ-130 קווים מריגה, טאלין, וילנה, טמפרה ובעונתיות גם מגרן קנריה, airBaltic  מחברת את המדינות הבלטיות ליותר מ-70 יעדים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, צפון אפריקה והקווקז.
TAL Aviation היא חברת ייצוג גלובלית דינמית בתחום התעופה והתיירות שנוסדה לפני למעלה מ-37 שנים. החברה מספקת פתרונות מכירה, שיווק וייצוג חדשניים ומקיפים ביותר מ-35 שווקים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה